Pico Postat 11 april 2006 Trådstartare Postat 11 april 2006 😄 Vart är Grahnen? 😄 Jag har inte den blekaste... kanske han hänger i replokalen.. Finns det sånt där? 😄 Grahn, Tallen och Eken har en woodwind-trio. Okej jag får väl så en signal då. *Slår trä trä fura fura en* 😎😎😄😎 😎
Overkill Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Fyfan va sjuka de är på att mixa! 😎 David Seamen och Phil K dvs... Vilka är det? 😎 Två bra Dj´s 😄 :D Jag trodde det hette mixer då. Som i "Johanna och mixer" som går på morgonen på helgerna 😎 😄 har inte den blekaste aningen om vad du pratar....om 😄 Nä, det förstår jag. Det är ju en hushållsmixer så han är nog ite ute på klubbarna och spelar 😄😄😎😎😄
Overkill Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 😄 Vart är Grahnen? 😄 Jag har inte den blekaste... kanske han hänger i replokalen.. Finns det sånt där? 😄 Grahn, Tallen och Eken har en woodwind-trio. Okej jag får väl så en signal då. *Slår trä trä fura fura en* 😎😎😄😄 😎 😎
Pazo Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Fyfan va sjuka de är på att mixa! 😎 David Seamen och Phil K dvs... Vilka är det? 😎 Två bra Dj´s 😄 :D Jag trodde det hette mixer då. Som i "Johanna och mixer" som går på morgonen på helgerna 😎 😄 har inte den blekaste aningen om vad du pratar....om 😄 Nä, det förstår jag. Det är ju en hushållsmixer så han är nog ite ute på klubbarna och spelar 😄😄😎😎😄 Va? hu kan man uppfatta min mening som en hushållsmixer? 😎
Pazo Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Å nu kom de ju fan fram ännu en skitfet låt i mixen!! Varför har jag aldrig uppmärksammat dem så bra innan? 😄
Overkill Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Fyfan va sjuka de är på att mixa! 😄 David Seamen och Phil K dvs... Vilka är det? 😄 Två bra Dj´s 😄 :D Jag trodde det hette mixer då. Som i "Johanna och mixer" som går på morgonen på helgerna 😎 😎 har inte den blekaste aningen om vad du pratar....om 😎 Nä, det förstår jag. Det är ju en hushållsmixer så han är nog ite ute på klubbarna och spelar 😎😄😎😄😎 Va? hu kan man uppfatta min mening som en hushållsmixer? 😎 Jag är ju gäspig 😄
Overkill Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Å nu kom de ju fan fram ännu en skitfet låt i mixen!!Varför har jag aldrig uppmärksammat dem så bra innan? 😄 Bra fråga. Är det sån där kosntig trance? 😄
Overkill Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Jag tror nästan jag får gå och lägga mig snart 😄 God natt 😄
Pazo Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Å nu kom de ju fan fram ännu en skitfet låt i mixen!!Varför har jag aldrig uppmärksammat dem så bra innan? 😎 Bra fråga. Är det sån där kosntig trance? 😄 Nej det är nog mer konstig. ehm. preoggrevisehouse med små inlsag av techno men ändå inte och lite triphop å lite såntdära... 😄
Pazo Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Man borde nästan tacka mackan lite. Har knappt lyssnat på elektornisk musik nu senaste tiden. men igår när mackan å jag hade så mysigt med musik å alltsåntdär så öpppnade luckan i mig igen 😄
Pazo Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 haha. mit datorhörna ser ut som versta h4xx0r hörnan iom de två skärmarna 😄
Recommended Posts