Pazo Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Någon har snott vårat skivkontrakt förresten, alltså själva dokumentet. 😳 WTF!?!? Kan de hända något då? 😱 Näe, jag tror att jag har taggat det, så direkt skurken åker fast så får vi tebax det. 😄 😄 Jag går runt La nu å spanar in brudar 😆
Pico Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 (redigerat) Någon har snott vårat skivkontrakt förresten, alltså själva dokumentet. 😳 WTF!?!? Kan de hända något då? 😱 Näe, jag tror att jag har taggat det, så direkt skurken åker fast så får vi tebax det. 😄 😄 Jag går runt La nu å spanar in brudar 😆 😄 Jag hittade igen en gammal flamma jag träffade i NY! Redigerat 29 mars 2006 av Pico
Pico Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 Någon har snott vårat skivkontrakt förresten, alltså själva dokumentet. 😳 WTF!?!? Kan de hända något då? 😱 Näe, jag tror att jag har taggat det, så direkt skurken åker fast så får vi tebax det. 😄 😄 Jag går runt La nu å spanar in brudar 😆 "Chris Crijnen kissed me today." Hur fan skall jag tolka det där då? 😄
Pazo Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Vill jag också göra 😳 Onödigt att köpa trummbok nu va? Måste väl ha precussion före? 😱
Pico Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 Vill jag också göra 😳 Onödigt att köpa trummbok nu va? Måste väl ha precussion före? 😱 Jo du behöver basic percussion.
Pazo Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 jag tror jag röker på nu 😳 Köpte lite Herbs (wormwood) 😱
Pico Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 Göru knark nu också Pazo? Snart kommer min knarkhamster och sniffar... 😳
Pico Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 😆😄Är ju rastlös så jag shoppar lite å röker på 😳 😱
Pico Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 😳Åt lite å drack öl också! så humöret gick upp lite 😆 Party, party! 😱
Overkill Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 😄😄Är ju rastlös så jag shoppar lite å röker på 🙁 Röker du braj eller? 😄
Pico Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 Hagamannen sägs vara gripen, tammefan omöjligt att komma sig in på Västerbottenskurirens hemsida.
Micke H Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Jag läste just den den senaste sidan här, och kom på att jag fattar ingenting (eller i alla fall mindre än vanligt...). Vad snackar ni om egentligen? 🙁 Eller är det jag som är trög(are) idag? 😄
Overkill Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Jag läste just den den senaste sidan här, och kom på att jag fattar ingenting (eller i alla fall mindre än vanligt...). Vad snackar ni om egentligen? 🙁 Eller är det jag som är trög(are) idag? 😄 Ja? 😄
Micke H Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Jag läste just den den senaste sidan här, och kom på att jag fattar ingenting (eller i alla fall mindre än vanligt...). Vad snackar ni om egentligen? 😛 Eller är det jag som är trög(are) idag? 😳 Ja? 😲 Va fan säger du??? 😛
Overkill Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Jag läste just den den senaste sidan här, och kom på att jag fattar ingenting (eller i alla fall mindre än vanligt...). Vad snackar ni om egentligen? 😛 Eller är det jag som är trög(are) idag? 😳 Ja? 😛 Va fan säger du??? 😛 Eller vadå idag? 😲😄
Micke H Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Jag är uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu u uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu u uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu u uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu u uuuuuuuuuuuuuutråkad...
Recommended Posts