Micke H Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Är inte "tuttar" ett väldigt roligt ord egentligen? Även om det inte hade haft den betydelse det har, så hade jag tyckt att det låtit snuskigt... 😆
Pico Postat 28 mars 2006 Trådstartare Postat 28 mars 2006 Är inte "tuttar" ett väldigt roligt ord egentligen? Även om det inte hade haft den betydelse det har, så hade jag tyckt att det låtit snuskigt... 😆 Kom igen, tutta på veden!
Gote Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Är inte "tuttar" ett väldigt roligt ord egentligen? Även om det inte hade haft den betydelse det har, så hade jag tyckt att det låtit snuskigt... 😆 😆
Per_a_55 Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Är inte "tuttar" ett väldigt roligt ord egentligen? Även om det inte hade haft den betydelse det har, så hade jag tyckt att det låtit snuskigt... 😆 Hm, Ett TUT Flera TUTTAR Trafiksäkerhet med andra ord!
Micke H Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Är inte "tuttar" ett väldigt roligt ord egentligen? Även om det inte hade haft den betydelse det har, så hade jag tyckt att det låtit snuskigt... 😆 Kom igen, tutta på veden! 😆😆
Micke H Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Är inte "tuttar" ett väldigt roligt ord egentligen? Även om det inte hade haft den betydelse det har, så hade jag tyckt att det låtit snuskigt... 😆 Hm, Ett TUT Flera TUTTAR Trafiksäkerhet med andra ord! Som Anna Nicole Smith? Hon var ju för fan en trafikfara! 😆
Micke H Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Det där väl snarare för att man inte koncentrerade sig på det man borde ha koncentrerat sig på... 😆
Gote Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Tuttar är sånt man suger på... när man är en bebis. ... eller om man har långtråkigt. 😆
Per_a_55 Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Tuttar är sånt man suger på... när man är en bebis. ... eller om man har långtråkigt. 😆 Inte är det långtråkigt heller.... 😆
Gote Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Tuttar är sånt man suger på... när man är en bebis. ... eller om man har långtråkigt. 😆 Inte är det långtråkigt heller.... 😆 😆
Per_a_55 Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Oj, ny fin avatar Per 😆 Ja, är jag inte vacker så säg! Allvarligt talat så ville katten inte vara med längre... Måste nog skaffa mig ett redigeringsprogram så jag kan snofsa till mig, hittar inte min gamla PS-cd...
Recommended Posts