Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har av min far fått tillgång till N.I Komplete 3 som innehåller massa godsaker. Som; B4 2, Absynth 3, Kontakt 2, Battery 2 och mycket mer.

Jag har installerat allt enligt instruktioner, och allt funkar som standalone utan för Cubase. Men när jag går in i Cubase och ska lägga till det som VST så finns den inte att välja. Har läst readme filerna som finns med och jag har gjort precis som den säger.

Jag kör med Cubase SL 3, någon som varit med om något liknande?

Annons
Postat
Jag har av min far fått tillgång till

Den varianten var ny... Vad är det för typ av licens?

Har du fått alla key files från Native Instruments registreringsprocess? Uppdaterat allt?

Postat

En vanlig licens hehe. Med serienummer och det gamla vanliga. Vad jag har fattat har jag fått alla keyfiler, dock har jag inte gjort någon uppdatering. Har inte hittat något sånt 😕

Postat

Har du kollat i din vstplugins-mapp om Komplete:s dll-filer finns där? Annars kopierar du in dem där 😳

Postat
Har du kollat i din vstplugins-mapp om Komplete:s dll-filer finns där? Annars kopierar du in dem där 😕

Hahaha vad dum man är då. Du är en ängel Linus.

Nu ska jag utforska alla nya grejer. Fan det finns hur mycket grejer som helst. Det här kommer dra mycket prossesorkraft. Tur att man ska kolla på en nya Mac G5:A i morgon 😳

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.