Jump to content
Annons

Min house låt* STORLEKEN MINSKAD ! *NormaN BeatZ


Recommended Posts

Annons
starboy (oregistrerad)

Vad gäller mixningen så låter det i mina lurar lite "bumligt" i de lägre frekvenserna.

Annars tycker jag det är bra rymd i mixen. Vad jobbar du med för progs?

Vad gäller låten tycker jag det finns ideer som kan räcka till flera låtar.

Hade självt valt att stanna vid ett tema, men, men det är ju en smaksak.

Gött jobbat, anyway

cheers

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Mixen får tyvärr av för hackor. Men är du trött på sommaren och vill chilla ett tag har du något att hänga upp mellan 2 träd!

Ska jag kommentera låten?

Inte så jättekul, känns rätt gjort liksom. Men jag är säker på att det finns folk som gillar den!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
vill gärna höra låten men kah gillar värkligen inte att den ligger på ensådnär upploadserver, fattar nada.. jag fyllldei siffror o allt men inte fick jag nå låt för det

Det kan bero på att du lät det gå för lång tid innan du skrev in dom, tror inte koden gäller för evigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Yoo allihopa !

hur använder man you send it ? , vill gärna lära mig...

har testat innan men jag fick bara förfrågningar om jag ville skicka den till någons hotmail :S

Peace

/NormaN BeatZ

Skicka den till din egen e-mailadress. Du kommer då få en länk som du kan lägga upp här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mixen får tyvärr av för hackor. Men är du trött på sommaren och vill chilla ett tag har du något att hänga upp mellan 2 träd!

Ska jag kommentera låten?

Inte så jättekul, känns rätt gjort liksom. Men jag är säker på att det finns folk som gillar den!

yo

tyckte du den var för långsam ? ^^

Peace

/NormaN BeatZ

Link to comment
Dela på andra sajter

Yoo allihopa !

hur använder man you send it ? , vill gärna lära mig...

har testat innan men jag fick bara förfrågningar om jag ville skicka den till någons hotmail :S

Peace

/NormaN BeatZ

Skicka den till din egen e-mailadress. Du kommer då få en länk som du kan lägga upp här.

jasså det var så enkelt, tack som fan ^^

Peace

NormaN BeatZ 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

19 mb är väl kanske lite att ta i? 😆 Tycker du verkligen att du hör skillnad på 319 kbit/s och typ 192? Tror du får fler lyssnare om du drar ner filstorleken lite.

Själva låten dårå... Rätt skön, rösterna är najs, låter profsigt. Lite väl utdraget kanske om du frågar mej, men det är ju en smaksak.

Oj! Intressant break med vinylskivan där, just det kunde dock ha avslutats snyggare... Basen som kommer in efter ungefär fem och en halv minut är snygg. Acidslingan som kommer in en minut senare är också schysst, men jag tycker gärna hela låten hade kunnat lyfta och blivit intensivare där, med ghostnotestrummor och sånt.

Jag gillar inte att låten blir knäpptyst på ett par ställen, det är inte snyggt alls. Slutet är inte heller så fantastiskt, efter 8 minuter borde man kunna avsluta på ett mer genomtänkt sätt.

Men här finns ju talang och skaparglädje iaf, ta tillvara på den.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 mb är väl kanske lite att ta i? 😳 Tycker du verkligen att du hör skillnad på 319 kbit/s och typ 192? Tror du får fler lyssnare om du drar ner filstorleken lite.

Själva låten dårå... Rätt skön, rösterna är najs, låter profsigt. Lite väl utdraget kanske om du frågar mej, men det är ju en smaksak.

Oj! Intressant break med vinylskivan där, just det kunde dock ha avslutats snyggare... Basen som kommer in efter ungefär fem och en halv minut är snygg. Acidslingan som kommer in en minut senare är också schysst, men jag tycker gärna hela låten hade kunnat lyfta och blivit intensivare där, med ghostnotestrummor och sånt.

Jag gillar inte att låten blir knäpptyst på ett par ställen, det är inte snyggt alls. Slutet är inte heller så fantastiskt, efter 8 minuter borde man kunna avsluta på ett mer genomtänkt sätt.

Men här finns ju talang och skaparglädje iaf, ta tillvara på den.

Tack för bra feedback dude 😉

ska dra ner på filstorleken, och lyfta upp låten lite :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker den låter helt ok. önskar kanske att syntharna hadde haft lite mer krydda i sin karaktär. mycket möjligt att det är lite väl mulrigt i några reverb-bass vibbar. rösterna har klock ren karaktär för denna typ av låt. vet inte riktigt vad mer jag bidra med för kommentarer förutom att säga, Keep it up! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker den låter helt ok. önskar kanske att syntharna hadde haft lite mer krydda i sin karaktär. mycket möjligt att det är lite väl mulrigt i några reverb-bass vibbar. rösterna har klock ren karaktär för denna typ av låt. vet inte riktigt vad mer jag bidra med för kommentarer förutom att säga, Keep it up! 🙂

fanx dude 🙁

Peace

NormaN BeatZ

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...