Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

HallÄ.

Jag fÄr inte mitt ljudkort att funka med min laptop Àven efter samtal med Tascams support. Det gÀller ett kort som heter Tascam US122. Ett usb kort alltsÄ!

Nu har jag gett upp och förenat 😄 mig med tanken att köpa en annan dator, stationĂ€r, med en pentium processor. DĂ„ borde det funka.

FrÄgan. Vilka datorer rekomenderar ni? Vad tror ni om Delldatorerna??

Annons
Postat (redigerat)

Hej igen.

Jag har sjÀlv en Dell C840 , bÀrbar. Det funkar med mitt Esi USB kort (Typisk nog sÄ vill inte min stationÀra Siemens kÀnnas vid den)

Men har du testat att pröva den hÀr : http://www.datorbutiken.com/se/ och kolla pÄ USB kontroller kort.

Det Àr alltsÄ USB portar som sticks in i PCM platsen i din bÀrbara , jag Àr kanske ute Ä cyklar hÀr , men mÄhÀnda kan man Bypassa den inbyggda USB controllern i datorn. EDIT : Jag menar förstÄs din bÀrbara som du har nu , den som inte accepterar ditt kort, menar jag.

Redigerat av Kill All Autotuner
Postat

har en dell dimension 4600 som funkat bra hitills. 😄

Postat

Har oxÄ Dell Dimension, fast 8300 med original SB Audigy kort, gÄr tillrÀckligt bra för det jag hÄller pÄ med.

Dessutom kör jag med ett analogt video-in kort och redigerar video sÄ det stÄr hÀrliga till. Det har inte funkat pÄ nÄgon tidigare dator jag haft.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.