ThomasJ Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 (redigerat) ja det fins ju ett antal olika skivor där ute, men har någon nått hett tips för just klubb och house musik, till vettiga priser och i wav format? <edit> kanbske någon rent av har ett gäng som ligger o skräpar bara Redigerat 17 februari 2006 av DjBox
Linus Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Hett? House? Wav? Okej! 😆 Vengeance Essential House
ThomasJ Postat 17 februari 2006 Trådstartare Postat 17 februari 2006 hett var ordet o hett var det...😆
starboy (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Har själv funderat starkt på att köpa denna. Nån som redan köpt och har kommentarer?
SystemF (oregistrerad) Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Jag kan starkt rekommendera 'Loungin House' från före detta E-lab som numera heter Equipped Music. En dvd fillspäckad med loops och trumm element. http://www.equippedmusic.se/lounginhouse.html Finns bra demos också på sidan!
allansson Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 De här ljuden har jag och jag tycker att de låter grymt bra: Vengeance Essential Clubsounds Vol. 1 Är av samma som Linus tipsade om...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.