EkenMusiX Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 (redigerat) Tjena igen.. dags att publicera min nya hemsida kanske 😆 (( rätt sent)) www.ekenmusic.tk som ni ser är den inte klar på iaf ganska långa vägar 😛 får gärna tipsa om mer grejor och tillfixningar.. etc 😄 jag vill tacka xdjs, och dj sound här på forumet som har i princip gjort allting på sidan 😄 STOOOOOORT Tack 😳 //Eken Redigerat 22 februari 2006 av mars_volta
hegobald Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Ok.. då.. Verkar hyfsat men.. Jag gillar inte hemsidor som sätter igång och spelar musik innan jag bett om det.. Hrm..
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 Trådstartare Postat 10 februari 2006 Ok.. då.. Verkar hyfsat men.. Jag gillar inte hemsidor som sätter igång och spelar musik innan jag bett om det.. Hrm.. tack för tipset. där har vi ett 😉
hackeman Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 (redigerat) Ok.. då.. Verkar hyfsat men.. Jag gillar inte hemsidor som sätter igång och spelar musik innan jag bett om det.. Hrm.. I'll second that. Sen tycker jag .tk-domäner ger ett väldigt oseriöst intryck.... Men annars ser det bra ut vid en snabb titt. Ger ett helt okej första intryck. 😛 (sorry, orkar inte göra en kraftansträngande usability review just nu) edit: ord tenderar att falla bort i afton 😉 Redigerat 10 februari 2006 av hackeman
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 Trådstartare Postat 10 februari 2006 Ok.. då.. Verkar hyfsat men.. Jag gillar inte hemsidor som sätter igång och spelar musik innan jag bett om det.. Hrm.. I'll second that. Sen tycker jag .tk-domäner ger ett väldigt oseriöst intryck.... Men annars ser det bra ut vid en snabb titt. Ger ett helt okej första intryck. 😄 (sorry, orkar inte göra en kraftansträngande usability review just nu) edit: ord tenderar att falla bort i afton 😉 okej.. 😛 tack hackeman //Eken
hackeman Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Ok.. då.. Verkar hyfsat men.. Jag gillar inte hemsidor som sätter igång och spelar musik innan jag bett om det.. Hrm.. I'll second that. Sen tycker jag .tk-domäner ger ett väldigt oseriöst intryck.... Men annars ser det bra ut vid en snabb titt. Ger ett helt okej första intryck. 😄 (sorry, orkar inte göra en kraftansträngande usability review just nu) edit: ord tenderar att falla bort i afton 😉 okej.. 😛 tack hackeman //Eken BTW, det kostar inte så mycket att regga en egen domän... men det visste du kanske? 😄
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 Trådstartare Postat 10 februari 2006 Ok.. då.. Verkar hyfsat men.. Jag gillar inte hemsidor som sätter igång och spelar musik innan jag bett om det.. Hrm.. I'll second that. Sen tycker jag .tk-domäner ger ett väldigt oseriöst intryck.... Men annars ser det bra ut vid en snabb titt. Ger ett helt okej första intryck. 🙂 (sorry, orkar inte göra en kraftansträngande usability review just nu) edit: ord tenderar att falla bort i afton 😛 okej.. 😄 tack hackeman //Eken BTW, det kostar inte så mycket att regga en egen domän... men det visste du kanske? 🙂 har inte kollat upp det riktigt hackeman. 😄 tack för tipset.. nåt att tänka på kanske 😉 //Eken
Danabacken Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Frän hemsida. Själv hörde jag inget när sidan öppnades, jag fick en errorskylt istället. 😛 505 Can't change directory to /musik/IceCrown..... wav.mp3 Not a directory WTF!? 😉
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 Trådstartare Postat 10 februari 2006 Frän hemsida. Själv hörde jag inget när sidan öppnades, jag fick en errorskylt istället. 😄505 Can't change directory to /musik/IceCrown..... wav.mp3 Not a directory WTF!? 😛 du måste ha mediaplayer , och alla filtyper i mediaplayer ikryssade helst 😉 ( där har vi ett till..) tack danabacken
allansson Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 snyggt... önskar jag kunde göra ens hälften så bra...
hackeman Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 //Eken Aha!! Nu kopplar jag... Eken... du har addat mig på MSN va? Fattade inte f-n vad det var för ek! 😄
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 Trådstartare Postat 10 februari 2006 //Eken Aha!! Nu kopplar jag... Eken... du har addat mig på MSN va? Fattade inte f-n vad det var för ek! 😄 😄 , aha hehe, har testat att snacka med dig ibland,, men du verkar inte har varit där 😎
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 Trådstartare Postat 10 februari 2006 (redigerat) snyggt... önskar jag kunde göra ens hälften så bra... tack 😄 ( tacka mina kära kompisar xdjs. och dj sound och zymic.com) //Eken Redigerat 11 februari 2006 av mars_volta
unbornichen Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 snyggt... önskar jag kunde göra ens hälften så bra... tack 😄 ( tacka mina kära kompisar xdjs. och dj sound) //Eken Eller så kan du ladda ner samma template här: http://www.zymic.com/show_templates.php?id=1
hackeman Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 snyggt... önskar jag kunde göra ens hälften så bra... tack 😄 ( tacka mina kära kompisar xdjs. och dj sound) //Eken Eller så kan du ladda ner samma template här: http://www.zymic.com/show_templates.php?id=1 😄 (det där anade man ju, men vad är oddsen att hitta källan 😎)
Who the fuck is billy Jo? Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Jag måste säga att jag finner det väldigt irriterande när länkarna växlar mellan fet och o-fet stil...men det kanske bara är jag..
AXL THE ROCKER Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Din låt är jävligt bra, skulle va kul att höra med sång. För att va lite kritisk oxå, så har man ju hört tyngre kompgitarrer 😄 Annars är du grym på musik!!
Richie76 Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Nice hemsida! Skulle gärna sett nån bild oxå! 🙂
EkenMusiX Postat 11 februari 2006 Trådstartare Postat 11 februari 2006 (redigerat) tack allihopa. precis, den är rätt simpel och så, och bilderna är inte riktigt färdiga, jag ska oxå fixa logga snart 🙂 //Eken Redigerat 11 februari 2006 av mars_volta
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Sidan fyller väl sin funktion, så det är väl bra 😄 Engelskan får du/ni dok jobba på en del.. 😱
EkenMusiX Postat 11 februari 2006 Trådstartare Postat 11 februari 2006 Sidan fyller väl sin funktion, så det är väl bra 🙂Engelskan får du/ni dok jobba på en del.. 😄 aa 😱 exakt.. 🙂 ett till där 🙂 tack Pazo //Eken
Danny Cort (oregistrerad) Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Jag tycker att du ska få engelskan rät innan du lägger ut sidan. & visst är den informativ, men det är ju lite trist med såna här uppenbara template-sidor.
EkenMusiX Postat 11 februari 2006 Trådstartare Postat 11 februari 2006 Jag tycker att du ska få engelskan rät innan du lägger ut sidan. & visst är den informativ, men det är ju lite trist med såna här uppenbara template-sidor. japp. ska ändra template snart till en egen som inte finns på internet //Eken
ViktorDenStore Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 jag vill tacka xdjs, och dj sound här på forumet som har i princip gjort allting på sidan 😄 Zymic.com är väl egentligen den rätta skaparen av sidan 🙂 Varför är sidan på engelska? Vad är syftet? - För att det är coolare? - För att du tror att det kommer vara många besökare som inte kan svenska? - Annan annledning som inte Viktor förstår sig på? Om det nu är nödvändigt med engelska så rekommenderar jag att du ser till så att det är en bra och korrekt engelska. 🙂 Annars är det ju inget fel på det svenska språket 🙂 Håller för övrigt med Hegobald att det är jobbigt med hemsidor som streamar musik innan jag har bett om det. 😱 Kul med lite bilder o sånt annars. =) .Viktor
EkenMusiX Postat 11 februari 2006 Trådstartare Postat 11 februari 2006 jag vill tacka xdjs, och dj sound här på forumet som har i princip gjort allting på sidan 😆 Zymic.com är väl egentligen den rätta skaparen av sidan 😉 Varför är sidan på engelska? Vad är syftet? - För att det är coolare? - För att du tror att det kommer vara många besökare som inte kan svenska? - Annan annledning som inte Viktor förstår sig på? Om det nu är nödvändigt med engelska så rekommenderar jag att du ser till så att det är en bra och korrekt engelska. 🙂 Annars är det ju inget fel på det svenska språket 😉 Håller för övrigt med Hegobald att det är jobbigt med hemsidor som streamar musik innan jag har bett om det. 🥰 Kul med lite bilder o sånt annars. =) .Viktor okej, aa justde. lagt in pics nu oxå förresten 🥰
Dj_Sound Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 snyggt... önskar jag kunde göra ens hälften så bra... tack 😉 ( tacka mina kära kompisar xdjs. och dj sound) //Eken Eller så kan du ladda ner samma template här: http://www.zymic.com/show_templates.php?id=1 (det där anade man ju, men vad är oddsen att hitta källan 😉) Ja typ klicka på länken som ligger inne på sidan kanske?
Dj_Sound Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 jag vill tacka xdjs, och dj sound här på forumet som har i princip gjort allting på sidan 😉 Zymic.com är väl egentligen den rätta skaparen av sidan 😉 Varför är sidan på engelska? Vad är syftet? - För att det är coolare? - För att du tror att det kommer vara många besökare som inte kan svenska? - Annan annledning som inte Viktor förstår sig på? Om det nu är nödvändigt med engelska så rekommenderar jag att du ser till så att det är en bra och korrekt engelska. 🥰 Annars är det ju inget fel på det svenska språket 😆 Håller för övrigt med Hegobald att det är jobbigt med hemsidor som streamar musik innan jag har bett om det. Kul med lite bilder o sånt annars. =) .Viktor Sidan gjordes på engelska pga att man får ofta utlänska besökare iförsig är de mesta från skandinavien. men sidan blir kändare och kändare usa brukar vara det första utlänska landet som hittar sidan så det e därför.
Nikolaus Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Sidan fyller sin funktion. Språket går att förstå. Varje låt är pressenterad med genre. Du förklarar din musikaliska bakgrund. Fyll på med hur din musik låter och upprepa det gärna på flera ställen. Fyll också på updates med nyheter om musiken och med frömförvarande datum vad som kommer att hända/komma. Och pressentera händelserna närmare.
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 kul ! jag håller dock med Cort, känns väldigt väldigt Template.
EkenMusiX Postat 11 februari 2006 Trådstartare Postat 11 februari 2006 Sidan fyller sin funktion. Språket går att förstå. Varje låt är pressenterad med genre. Du förklarar din musikaliska bakgrund. Fyll på med hur din musik låter och upprepa det gärna på flera ställen. Fyll också på updates med nyheter om musiken och med frömförvarande datum vad som kommer att hända/komma. Och pressentera händelserna närmare. där har vi ett till tack nicko //Eken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.