IDF Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 jag sitter på en digi001a o fick hem logic 7 igår o tänkte kolla med er ifalld et är kompatibelt...!?? mvh jonas IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trombonisten Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Borde funka. Ladda ner drivrutiner till 001-an, troligen är väl ASIO att föredra. (Eller också är MME bättre, prova själv vetja). Finns på www.digidesign.com om du letar. G. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 31 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 31 januari 2006 tackar tackar.. upptäckte just att jag bara har osx 10.2.8 måste ha 10.3 för att det ska funkar med 7an..får uppgradera till 10.3 först..frågan är ifall det är kompatibelt med PT 6.1-6.4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Ja, du kan använda PT 6.4 med 10.3, och därmed Logic 7. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 31 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 31 januari 2006 mm.. jag har inte uppdaterat till 6.4 än..väntar på en beställning där det blandannat ligger med. ser fram emot det paketet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.