Jump to content
Annons

Artistsläpp Hultsfred 06!


Cloudsurfer

Recommended Posts

Band som är klara enligt Rockparty.se

* KENT

* DEFTONES [uS]

* THE CARDIGANS

* AMADOU & MARIAM [ML]

* TRIVIUM [uS]

* THE MITCHELL BROTHERS [uK]

* JUANA MOLINA [ARG]

* DISCO ENSEMBLE [sF]

* THE GOSSIP [uS]

* SOILWORK

* CIRCULUS [uK]

* BURST

* MAX PEEZAY

* ANIMAL ALPHA [N]

* KRISTIAN ANTTILA

* MONTT MARDIÉ

* PASCAL

* TORGNY MELINS

 

Med reservation för ändringar.

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Fan att man inte orkar ta sig till danmark... eller betala det heller för den delen 😱

Det är därför man börjar spara redan nu. Biljetten till Roskilde kostar 1650, hultsfred har ju blivit så sjukt dyrt så det kommer säkert hamna nånstans där också. Sen tillkommer ju resa, men tänk på att alkoholen är billigare i Dammark. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Deftones, Soilwork vore riktigt härligt att se ..

Kent funkar ..

Torgny Melins är ju störtsköna!! .. kolla in www.torgnymelins.com och lyssna på låtarna på "Dansbander" (cover ep med teddybear låtar) ..

Det skulle inte förvåna mig särskillt mycket om Dia Psalma dyker upp på reunion på Hultsfred (dom har sagt att dom ska ut i sommar) .. och då bara måste jag dit .. inget snack ..

Tool hade varit riktigt kul o se .. såg dem på Hultan -01 (?) .. den mest magiska konsert jag varit på ..

Redigerat av Tony
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Det enda på den där listan jag skulle vilja se är Kristian och The Mitchell Brothers. Kanske The Cardigans också, men inget jag känner ett sug efter.

Dom jag skulle vilja se på Hultsfred är nog främst Coldcut och Kano. Sedan vore det cool med DJ set från Isolee och Ben Watt.

Bara önsketänkade...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...