Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag hade en competition med denna för ett tag sen på ett annat ställe.. får se om ni klarar det lika snabbt 😉

Vad är detta för låt :

Ledtråd: Barn

/Perrra

Annons
Postat
och passar dessutom lika bra på "En Kulen Natt" 😆

inget roligt 🙂

DEt va rätt! nu kan vi skippa denna tråd.. va nog lite för lätt .. tänkte inte på att det andra stället jag gjorde låten till inte va musiker :S

Postat
va nog lite för lätt .. tänkte inte på att det andra stället jag gjorde låten till inte va musiker :S

Eller föräldrar?... 🙂

Postat
och passar dessutom lika bra på "En Kulen Natt" 😛

inget roligt 🙂

DEt va rätt! nu kan vi skippa denna tråd.. va nog lite för lätt .. tänkte inte på att det andra stället jag gjorde låten till inte va musiker :S

Muhahahahaaa! Jo, mer! Mer! 😆

Vill man ha värre utmaningar kan man ju alltid hoppa in i tråden "gissa synthen". Det är där de riktigt sjuka hjärnorna huserar. 🙂

Postat
Vill man ha värre utmaningar kan man ju alltid hoppa in i tråden "gissa synthen". Det är där de riktigt sjuka hjärnorna huserar. 😆

Exakt! 😳

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.