Jump to content
Annons

Problem med Audiophile 192

Recommended Posts

Christopher2 (oregistrerad)
Postat

Har ett M-Audio Audiophile 192 och häromdan skulle ja spela in polarns elgitarr genom hans effektbox..

jag ser signalen control panelen för kortet på H/W in 1/2 men ja kan varken få den signalen ut på WaveOUT 1/2 eller välja den kanalen i något av mina program för inspelning hur fixar ja detta?

Mvh

CHristopher

Annons
Postat (redigerat)

Gå in i ljudkortets kontrollpanel under patchbay/router, välj sedan monitor mixer under h/w out 1/2 så dår du ut ljudet. Jag antar att AP 192 har samma kontrollpanel som AP 2496. Det är bara att välja ingången från ljudkortet i det program du använder, kan ju heta lite olika beroende på programmet.

Redigerat av Timegroove
Christopher2 (oregistrerad)
Postat

mm de ja trodde men ja kan inte välja nått förutom under H/W Out S/PDIF måste antagligen ändra nått någon annastans också?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.