_johnny_ Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Hej! jag hat en sån här dator http://i.pricerunner.com/prod/15_6_11_1_53...WinXP_Home.jpeg Pentium M 2.0 GHz / 1024MB minne håller det för inspelning av 8 kanaler eller måste jag köpa ny dator oxå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
remolade Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 det blir nog kanon 🤪 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Ja, det räcker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Datorn räcker men vad har du för ljudkort? 8 kanaler som spelas in samtidigt eller spelas upp samtidigt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_johnny_ Posted January 24, 2006 Author Share Posted January 24, 2006 spelas in....har inget än, elle rjo d ha rja ju....d som satt i från början. Men jag ska köpa...funderar på en Projectmix I/O Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Den kommer att räcka hur fint som helst om du skaffar en ProjectMix I/O. Enligt M-Audio är kraven Pentirum III 800 Mhz. Fujitsun har ju inbyggd FW så det är en mycket bra kombination helt enkelt! Jag har ingen aning hur prestanda blir med det inbyggda ljudkortet i din burk, men skulle tippa på att det funkar fint det också. Gissningsvis saknar det ASIO-drivare så du får nog räkna med att dras med rätt hög latency, och säkert också rätt kasst ljud - men det ska nog funka iallafall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts