IDF Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Jag hittade på min beggade g4 en version av Logic och jag skulle gärna veta omd etär en produktkey hårdvara(då menar jag usbnyckel!!) eller siffror!? ngn som vet? vore tacksam som fan för svar!! MVh Jonas IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 USB Nyckel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 13 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2006 ofan..finns det o få tag på billigt? 😆 jag skulle vilja pröva det.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 ofan..finns det o få tag på billigt? 😄jag skulle vilja pröva det.. Jag tror att du får ta och köpa hela programmet om du ska ha tag i en nyckel. Har svårt att tänka mig att någon skulle sälja sin licens "billigt". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 13 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2006 mm..finns det eller har någon hört talas om ngn slags patch!? sorry alla ni som är inbitna "köpare" vil bara kolla in programmet.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 (redigerat) mm..finns det eller har någon hört talas om ngn slags patch!? sorry alla ni som är inbitna "köpare" vil bara kolla in programmet.. 😄 Patch så att man slipper betala för programmet? Läs forumreglerna. För att förtydliga: det är inte okej att fråga eller skriva om hur man piratkopierar program eller använder program olovligen på det här forumet. Redigerat 13 januari 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 mm..finns det eller har någon hört talas om ngn slags patch!? sorry alla ni som är inbitna "köpare" vil bara kolla in programmet.. Kanske finns det Kanske Inte , Vem vet 😄 Om du nu bara " Vill bara kolla in programmet " så kan du ju ladda hem Gratis versionen av Logic. Forum men länk till Gratis Version Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 14 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 14 januari 2006 mm..finns det eller har någon hört talas om ngn slags patch!? sorry alla ni som är inbitna "köpare" vil bara kolla in programmet.. Kanske finns det Kanske Inte , Vem vet Om du nu bara " Vill bara kolla in programmet " så kan du ju ladda hem Gratis versionen av Logic. Forum men länk till Gratis Version tack som fan!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.