Jump to content
Annons

Emagic XSkey for logic!

IDF

Recommended Posts

Jag hittade på min beggade g4 en version av Logic och jag skulle gärna veta omd etär en produktkey hårdvara(då menar jag usbnyckel!!) eller siffror!?

ngn som vet?

vore tacksam som fan för svar!!

MVh

Jonas

IDF

Dela på andra sajter

Annons
ofan..finns det o få tag på billigt? 😄

jag skulle vilja pröva det..

Jag tror att du får ta och köpa hela programmet om du ska ha tag i en nyckel. Har svårt att tänka mig att någon skulle sälja sin licens "billigt".

Dela på andra sajter

mm..finns det eller har någon hört talas om ngn slags patch!? sorry alla ni som är inbitna "köpare" vil bara kolla in programmet.. 😄

Dela på andra sajter

mm..finns det eller har någon hört talas om ngn slags patch!? sorry alla ni som är inbitna "köpare" vil bara kolla in programmet.. 😄

Patch så att man slipper betala för programmet?

Läs forumreglerna.

För att förtydliga: det är inte okej att fråga eller skriva om hur man piratkopierar program eller använder program olovligen på det här forumet.

Redigerat av mornel
Dela på andra sajter

mm..finns det eller har någon hört talas om ngn slags patch!? sorry alla ni som är inbitna "köpare" vil bara kolla in programmet..

Kanske finns det Kanske Inte , Vem vet 😄

Om du nu bara " Vill bara kolla in programmet "

så kan du ju ladda hem Gratis versionen av Logic.

Forum men länk till Gratis Version

Dela på andra sajter

mm..finns det eller har någon hört talas om ngn slags patch!? sorry alla ni som är inbitna "köpare" vil bara kolla in programmet..

Kanske finns det Kanske Inte , Vem vet :rolleyes:

Om du nu bara " Vill bara kolla in programmet "

så kan du ju ladda hem Gratis versionen av Logic.

Forum men länk till Gratis Version

tack som fan!!

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.