Jump to content
Annons

Wow


ThomasJ

Recommended Posts

Annons
Jag gillar (de) inga datorspel innan. Andvände bara datorn till programering/musik sedan skaffa lillebrossan wow o jag blidde lite kär om man säger så😆

Jo, de är livsfarliga de där alternativa världarna... fastnade i Asheron's Call en gång i tiden. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan var i risk zonen för att bli en Anarchy Online slav. Hemska tanke.

Har inte riktigt fattat tycke för WOW. Kanske lika bra det. Men jag kommer alltid skratta åt grabben som blev tagen på bar gärning i spelet av morsan för att ha spelat på tok för sent på natten. 😆

Redigerat av L.C
Link to comment
Dela på andra sajter

En annan var i risk zonen för att bli en Anarchy Online slav. Hemska tanke.

Är nog bara bra att jag inte riktigt fattat tycke för WOW. Kanske lika bra det. Men jag kommer alltid skratta åt grabben som blev tagen på bar gärning i spelet av morsan för att ha spelat på tok för sent på natten. 😆

Haha ja han som blev tagen på nåt Forum va? Hans morsa svarade på hans inlägg eller nåt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan var i risk zonen för att bli en Anarchy Online slav. Hemska tanke.

Har inte riktigt fattat tycke för WOW. Kanske lika bra det. Men jag kommer alltid skratta åt grabben som blev tagen på bar gärning i spelet av morsan för att ha spelat på tok för sent på natten. 😆

Hehehe, det där var riktigt kul!

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan var i risk zonen för att bli en Anarchy Online slav. Hemska tanke.

Har inte riktigt fattat tycke för WOW. Kanske lika bra det. Men jag kommer alltid skratta åt grabben som blev tagen på bar gärning i spelet av morsan för att ha spelat på tok för sent på natten. 😆

haha.. Jobbigt läge o springa på sin mor mitt i en duell med alliansen:P haha

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan var i risk zonen för att bli en Anarchy Online slav. Hemska tanke.

Har inte riktigt fattat tycke för WOW. Kanske lika bra det. Men jag kommer alltid skratta åt grabben som blev tagen på bar gärning i spelet av morsan för att ha spelat på tok för sent på natten. 😆

Hehehe, det där var riktigt kul!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 11 månader senare...
En annan var i risk zonen för att bli en Anarchy Online slav. Hemska tanke.

Argh, jag HAR blivit en AO-slav 😄

Plockade hem gratisversionen för några månader sedan under en period av total musiktorka. "Ska bara testa spelet...". Hmmm, nu sitter man här med ett aktivt konto och alldeles för mycket tid spenderas online. Men kul är det 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är nog den enda i min klass som fortfarande inte spelar WoW. Och nog försöker dom värva mig in i härligheten, men jag tror jag avstår 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Gillar inte Wow. 😕

Samma här 🙁

Det är rätt mycket 70-tal över det. Kanske särskilt på liveskivorna kan man höra glada rop, "wow", under det att låtarna spelas... Även vid presentationen av bandet innan de äntrar scenen.

Hello everybodyyyyyyy!!!! Wow! Let me present to you... (paus), yeah wow... the number one group in the world... XXXXX . WOW!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar inte Wow. 😕

Samma här 🙁

Det är rätt mycket 70-tal över det. Kanske särskilt på liveskivorna kan man höra glada rop, "wow", under det att låtarna spelas... Även vid presentationen av bandet innan de äntrar scenen.

Hello everybodyyyyyyy!!!! Wow! Let me present to you... (paus), yeah wow... the number one group in the world... XXXXX . WOW!!

Precis... idag är det mycket mer "can you feel it!?" och "give it up for..the illest cats around: XXX!!!"

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar inte spel med månadskostnader...är inte spel dyra som de är redan? 🙂

150 kronor för spelet och sedan 100 kronor i månaden är väl inte så dyrt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar inte spel med månadskostnader...är inte spel dyra som de är redan? 🙂

150 kronor för spelet och sedan 100 kronor i månaden är väl inte så dyrt?

Vet egentligen inte hur det är med WoW, men den här typen av spel brukar ha första månaden gratis också, så man får se om man tycker det är värt det eller ej. 🙂

För WoW finns det i alla fall något "buddy-system" där en redan registrerad kan skicka inbjudan till en kamrat som vill testa en månad gratis. Bara att tanka klienten och börja grind:a, sedan bestämma sig om man vill fortsätta eller ej.

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)
150 kronor för spelet och sedan 100 kronor i månaden är väl inte så dyrt?

Otroligt fittigt svindyrt. Första årets kostnader 1350. Vad jag har förstått är spelet addiktivt. Räkna med 3 års hook. Inflationskorrigering tillkommer, 10% per annum.

1. 1350

2. 1320

3. 1452

= 2922

Köper du ett spel som t.ex Sim City eller Civilization spelar du också det i flere år, så räkningen med 3 år är motiverad. 2922 för ett spel tycker jag låter otroligt fittigt svindyrt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis! Köper jag ett spel, vill jag helt spela sönder det och klara precis allt! Och det kan självklart ta otroligt lång tid. Jag föredrar att betala EN gång, och sedan spela det (minst) ett par gånger i månaden i FLERA ÅR utan att behöva betala något extra. Mycket billigare blir det dessutom när man betänker att jag typ ALDRIG köper dom senaste spelen direkt vid release, utan alltid köper gammalt och/eller begagnat. 150 kronor för ett spel jag spelar i flera år, DET är prisvärt. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Köper du ett spel som t.ex Sim City eller Civilization spelar du också det i flere år, så räkningen med 3 år är motiverad. 2922 för ett spel tycker jag låter otroligt fittigt svindyrt.

Sim City 😳

Nä vad säger du Pico; Popomundo, det är ett riktigt spel det! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...