Hemluth Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 (redigerat) Om man bränner en ljudfil på en DVD-skiva, tolkar en standard CD-spelare det då på samma sätt som om man brännt ljud på en CD-skiva? (Det är så att jag vill bränna ljud som ska fungera i CD-spelare, men mina CD-skivor är slut, men har dock en DVD-skiva). EDIT; Vill alltså veta om det fungerar med DVD-skivan jag har elelr om jag kommer behöva springa iväg till Konsum och köpa CD-skivor, Redigerat 10 januari 2006 av Hemluth
Hemluth Postat 10 januari 2006 Trådstartare Postat 10 januari 2006 😉 Tråkigt, då får det väll bli att springa bort och handla en bunt då (har fortfarande ingen användning för mina biljoner DVD-skivor).
Eternal Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 😉 Tråkigt, då får det väll bli att springa bort och handla en bunt då (har fortfarande ingen användning för mina biljoner DVD-skivor). Gör en backup på hårdiskarna 😄 Kan väl gå åt några skivor
Linus Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 (har fortfarande ingen användning för mina biljoner DVD-skivor). Haha, hamstrade du innan kassettavgiftshöjningen eller? 😉
Humor Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 (har fortfarande ingen användning för mina biljoner DVD-skivor). Haha, hamstrade du innan kassettavgiftshöjningen eller? 😏 haha 😳
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 (har fortfarande ingen användning för mina biljoner DVD-skivor). Haha, hamstrade du innan kassettavgiftshöjningen eller? 😏 Haha! blevre nån markant höjning då? 😕
Hemluth Postat 10 januari 2006 Trådstartare Postat 10 januari 2006 Har mer eller mindre lyckats sno DVD-skivor, men de är ju så jävla oanvändsbara. 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.