Jump to content
Annons

Nån slags Pop/Rock Låt!


Recommended Posts

LÅTNAMN: Dom Två Högarna Med Saker (Arbetsnamn)

ARTIST/GRUPP: pirateKING

GENRE: pop/rock

LÅTLÄNGD: 4:05

KOMPOSITÖR: pirateKING

PRODUCENT: pirateKING

EV. MEDVERKANDE: pirateCREW

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 5,61mb

Här kommer en liten låt som jag har gjort. Vet inte vad jag ska säga riktigt förutom att jag inte börjat jobba riktigt med trummljudet än, och elgitarren ska defenitivt ändra ljud. Men den får vara så temporärt. Saknas också ett solo mellan dom två sista refrängerna, men de märker ni. Låten har för övrigt inget namn utan går under ett konstigt arbetsnamn.

Jag vettefan om detta kan vara nån slags rip. Jag känner nästan på mig att hört detta förut, men jag kan iallafall inte komma på varifrån isåfall. så snälla säg till om ni känner igen det 😆 Ursäktar utifall att det är nån slags rip.

Sång kommer när jag hittar nån som kan sjunga.

EDIT: Ja jävlar, det var visst en kentlåt detta 😉. Frukstansvärt likt iaf. Visste att jag hade hört det förut. Jaja, jag varnade för detta. Tar bort den och arbetar om den nu.

Redigerat av pirateKING
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bra musik. Kommer att tänka på Kent "Mannen med den vita hatten" (tror jag det är iaf, eller åtminstone nån av deras låtar från plattan 'Du och jag döden'). Det är ganska mycket Kent-känsla hur som helst... Men bra! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...