Jump to content
Annons

behöver en ny dator!


beat mastern

Recommended Posts

hejsan, jag upptekte i julas nÀr jag fick cubase SE3 att datorn Àr för klen och kan inte Ànns spela in 2 kanaler samtidit. allt den spelar in hackar och liknande sÄ jag tÀnkte, "o shit nu sitter jag i skiten och kan inte komma lÄss utan atta fÄ en fet nota". ja ni fattar jag mÄste skaffa ny dator och det e inte gratis prisis sÄ jag vill veta vad det fins för nÄgra maskiner till rimliga priser för en tonÄring. assÄ typ under 8000kr.mina krav pÄ maskinen Àr att

prossesorn ska ligga pÄ 3,2GHz

den ska ha 1,5 GB ram minne,

hÄrddiskarna ska tillsammans ligga pÄ runt 100GB,

den ska ha windos XP.

hoppas nÄgon hittar nÄn ball mskin, smiska lungt

Redigerat av beat mastern
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

roligt faktiskt att skriva sÄ hÀr lÄnga meningar lixom utan att sÀtta punkt eller nÄnting Ä hittar du en dator med den specen för under 8000 sÄ meddela mig Ä förresten vad har du för burk idag, det verkar konstigt att du bara kan spela in max tvÄ kanaler Àven om du har en slö processor och lite minne sÄ det kanske Àr nÄt annat som Àr problemet

smisk, smisk 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)

hitta dena burk för 6 900 nÀr jag letade http://www.dataprince.se/?article=2K-3200SD. Àr det en ok maskin eller Àr den kass att anvÀnda till musikprudukton(eller hur det nu stavas).

herrĂ„ sĂ„ lĂ€nge och smiska lungt đŸ˜±

Redigerat av beat mastern
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...