pac_GhOst (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Kan någon hjälpa mejj med dj programmen för jag har precis bbörjat göra lite mixad musik te mej själv....så ja undra om de e nån som har msn och som kan berätta till mejj saker som ja har frågor tilll.....hjälp skulle uppskattas mycket =) En fråga här ni till alla är.... Hur gör man så en låt som inte e disko musik i bakgrunden...satt det blir disko musik i bakgrunden???hoppas ni har fattat frågan 🙂
Pluffo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Jag vet att det här är totalt irrelevant men jag måste fråga ändå. Hur gammal är du?
Cloudsurfer Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Kan någon hjälpa mejj med dj programmen för jag har precis bbörjat göra lite mixad musik te mej själv....så ja undra om de e nån som har msn och som kan berätta till mejj saker som ja har frågor tilll.....hjälp skulle uppskattas mycket =)En fråga här ni till alla är.... Hur gör man så en låt som inte e disko musik i bakgrunden...satt det blir disko musik i bakgrunden???hoppas ni har fattat frågan 🙂 Du vill alltså om jag förstår detta rätt, ta bort musiken i låten och behålla sången och därefterlägga på ett discobeat? myvket mycket avancerad eqing och filtrering och bla bla för att göra en acapella:P
Pluffo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Kan någon hjälpa mejj med dj programmen för jag har precis bbörjat göra lite mixad musik te mej själv....så ja undra om de e nån som har msn och som kan berätta till mejj saker som ja har frågor tilll.....hjälp skulle uppskattas mycket =)En fråga här ni till alla är.... Hur gör man så en låt som inte e disko musik i bakgrunden...satt det blir disko musik i bakgrunden???hoppas ni har fattat frågan 🙂 Du vill alltså om jag förstår detta rätt, ta bort musiken i låten och behålla sången och därefterlägga på ett discobeat? myvket mycket avancerad eqing och filtrering och bla bla för att göra en acapella:P Sök på forumet. Det finns nästan för många trådar angående detta.
Antevante Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Eller är det en acapella du har som du vill göra egen musik till? Lite svårt att fatta vad du menar faktist 😆
Thimmie Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Kan någon hjälpa mejj med dj programmen för jag har precis bbörjat göra lite mixad musik te mej själv....så ja undra om de e nån som har msn och som kan berätta till mejj saker som ja har frågor tilll.....hjälp skulle uppskattas mycket =)En fråga här ni till alla är.... Hur gör man så en låt som inte e disko musik i bakgrunden...satt det blir disko musik i bakgrunden???hoppas ni har fattat frågan 😕 Que?! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.