Guest afdsl Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Hej! Jag behöver hjälp. Jag är totalt nybörjare så be nice ^^ Jag har programmet Cool Edit pro, och det funkar bra att spela in och sånt, men jag får inte fram något trumljud. Hur får jag fram trumljud? Behöver jag något annat program eller finns det inprog. i Cool edit pro? Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
didjital Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Cool Edit Pro är vad jag vet endast ett program för att editera ljud. Du kanske skulle prova att leka med fruityloops (enkelt), reason (svårare) eller cubase/logic tillsammans med massor av plugins (svårt). Mvh M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest afdsl Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 (edited) Okey, fruity loops har jag hört talas om! Det programmet reason, var kan man köpa det? Edited January 2, 2006 by afdsl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pico Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Det programmet reason, var kan man köpa det? Propellerheads Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest afdsl Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Jag har fixat och trixat lite nu,och jag köpte en mick, hur ska jag kunna koppla den till datorn så jag kan spela in med den? tacksam för svart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts