myhype Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Jag skulle behöva råd och tips om vilka företag i sverige som mastrar bäst, känner du till ngn? länk tack!
herwhisper Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Har mastrat en platta på Mastering Room med Göran Finberg. Han är otroligt duktig så han kan jag starkt rekomendera. Han har ingen hemsida, men dock ett telefonnummer: 031 - 7075979 Han sysslar bara med metal, så det är ju en fördel ifall det är metal du ska mastra hos honom.
FredrikMikaelsson Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Jag skulle behöva råd och tips om vilka företag i sverige som mastrar bäst, känner du till ngn? länk tack! måste fet vara ett företag?
claypool Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Han undrar nog om det lika gärna kan vara en privatperson som är skillad.
Linus Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Vilken musikgenre? Pop? Metal? Rock? Dance/Electronica? Unplugged?
sounden Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Cutting Room i Solna har jag hört skall vara bra och etablerade. //S
Murdock Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Cutting Room är utmärkta. Ett annat bra alternativ är Claes Persson på CRP Recordings.
Christoffer Bergfors Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Peter In de Betou är ju också en kompetent och väldigt rutinerad man. http://www.tailormaid.se
joachime Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Om ni bor i Stockholmsområdet tycker jag att ni också ska kolla upp Cosmos (Hoffe) och Masters of Audio (Henrik).
Rip Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Instämmer! Henrik på Masters of Audio alla gånger. Billigare än Cutting Room dessutom tror jag.
Newsec Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Jag vill varmt rekomendera Criteria Mastering. En suuper duktig kille,och förvånansvärt billig för den kvalite som man får. http://www.criteriamastering.com/metalindex.htm
Antevante Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 (redigerat) Jag vill varmt rekomendera Criteria Mastering. En suuper duktig kille,och förvånansvärt billig för den kvalite som man får. http://www.criteriamastering.com/metalindex.htm Criteria Mastering regerar...!!! 😠 Redigerat 17 januari 2006 av Antevante
krissman Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Rekommenderar oxå Criteria Mastering. Thomas har verkligen öronen på rätt ställe 😏
Drik Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 (redigerat) Cutting Room mastrar bra som fan. De håller på med ett gäng av mina alster, så jag kan fixa iordning en före/efter demo om det skulle vara intressant? Redigerat 23 januari 2006 av Drik
Exil Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Cutting Room mastrar bra som fan.De håller på med ett gäng av mina alster, så jag kan fixa iordning en före/efter demo om det skulle vara intressant? Låter väldigt intressant. Skulle vara superkul att höra =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.