Danabacken Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 (redigerat) 😎 🙂 Redigerat 3 januari 2006 av Danabacken
Danabacken Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 (redigerat) 🙂 Frukpost! Redigerat 3 januari 2006 av Danabacken
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hur var det nu? Är det bra att äta lunch eller är det farligt att äta lunch? Nån som har koll på socialstyrelsens rekommendationer? 🙂
mornel Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hur var det nu? Är det bra att äta lunch eller är det farligt att äta lunch? Nån som har koll på socialstyrelsens rekommendationer? 🙂 Det ska nog gå bra ska du se.
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hur var det nu? Är det bra att äta lunch eller är det farligt att äta lunch? Nån som har koll på socialstyrelsens rekommendationer? 🙂 Det ska nog gå bra ska du se. Tack för snabbt svar mornel! Nån mer som har nån input? Inte för att jag misstror mornel, han brukar veta vad han pratar om, men jag vill gärna ha ett lite bredare beslutsunderlag...
Pico Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hur var det nu? Är det bra att äta lunch eller är det farligt att äta lunch? Nån som har koll på socialstyrelsens rekommendationer? 🙂 Det ska nog gå bra ska du se. Tack för snabbt svar mornel! Nån mer som har nån input? Inte för att jag misstror mornel, han brukar veta vad han pratar om, men jag vill gärna ha ett lite bredare beslutsunderlag... Bara du är försiktig så skall det nog funka...
Gote Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Kanon! Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan det här forumet!! 🙂
Per_a_55 Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Jag är fortfarande tveksam... 😆 Ta två, och blir det inte bättre till i morgon så kom tillbaka då.
Recommended Posts