Altzi Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Grymma trummor, får lite feeling av nån actionserie på tv3, typ skådespelar presentation, cool låt 😉
Danabacken Postat 9 januari 2006 Trådstartare Postat 9 januari 2006 Tack så mycket på er, grabbs. 😛 Ingen mer som vill tycka till? 😛 😄 060109_Dust.mp3Fetching info...
O-Jay Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Detta är störtskönt. Skulle kunna bli ännu bättre med sång och gitarr... eller kanske inte 😛
zkitz Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Reasons ReDrum glitch kit 🙂 Fint jobbat, det hörs knappt att det är därifrån, snyggt reverb på alla ljud och så, tyckte den var chill!
Danabacken Postat 9 januari 2006 Trådstartare Postat 9 januari 2006 zkitz sa: Reasons ReDrum glitch kit 🙂 🙂 haha! Huvudet på spiken. 🙂 O-Jay: Njä, sång blir det nog inget med på den här, inte gitarr heller. 😛 Tack, killar! 🙂
Drik Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Coooola trummor 🙂 Offbeat niceness 🙂 Sköna harmisar, du kan ju fan detta 😛 Fan va skönt Det var en glad överraskning att lyssna på denna låt 🙂 Mycke bra
allansson Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Detta va j*vlit gött ska du veta... Håller med Eternal om att det är musik som skulle passa i ett spel som Metroid Prime. Keep up the good work! 🙂
Danabacken Postat 9 januari 2006 Trådstartare Postat 9 januari 2006 🙂 oj. Var det så bra? 😛 tack, och bock.
djonas Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Nice beats, släpigt och gött...me like. 🙁 Får lite Enigmakänsla över detta och det är minsann inget dåligt betyg. 🙁 Mycket smakfullt arrat tycker jag, genomtänkt. Inte mkt annat att säga, klockrent. 😄 Mvh / djonas
Danabacken Postat 10 januari 2006 Trådstartare Postat 10 januari 2006 (redigerat) djonas sa: Mycket smakfullt arrat tycker jag, genomtänkt. 😎 åh! Va sköt att nån reagerade på arret. 🙂 Tack ska du ha, Jonas! 🙂 edit: inte konstigt det låter Enigma om den. Det är ju största inspirationskällan. 😳 Redigerat 10 januari 2006 av Danabacken
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Danis!!! 😮 ! Du förvånar lika mkt varje gång! Riktigt skön låt! spännande hela vägen! bro där bro där! Skit snygg produktion. som sagt... jag är fortfarande väldigt öppen för ett sammarbete med dig 🙂 Skulle vilja lägga in din fina känsla i nån av mina grejer... *ehm ehm* remix? *host harkel*
Danabacken Postat 10 januari 2006 Trådstartare Postat 10 januari 2006 Pazo sa: Danis!!! !Du förvånar lika mkt varje gång! Riktigt skön låt! spännande hela vägen! bro där bro där! Skit snygg produktion. som sagt... jag är fortfarande väldigt öppen för ett sammarbete med dig 😉 Skulle vilja lägga in din fina känsla i nån av mina grejer... *ehm ehm* remix? *host harkel* åh! 🙂 Tack så mycket, sötnos. 🙂 Ett samarbete, säger du? PMa mig isåfall. 😉 Storrt tack till er som lyssnar. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.