Fnykis Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 (redigerat) Hej! Söker lite jobb att programera trummor till en metal/hĂ„rdrockslĂ„t. TĂ€nkte mig att du skickar en cubase projekt-fil till mig, sĂ„ fĂ„r jag fixa trummor till den. Tack pĂ„ förhand! đ .:Fnykis Redigerat 18 december 2005 av Fnykis
Mutz Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Kanske skulle du kunna pröva att göra till mina HC lÄtar. Jag kör logic.. Men det borde kanske funka att göra dom till en ljudfil utan trummor... Hur gör du trummorna? Kan jag fÄ dom med varje trumma försig tillbaka sedan?
Fnykis Postat 20 december 2005 TrĂ„dstartare Postat 20 december 2005 HC? đ± Funkar bra med endast ett ljudspĂ„r. AlltsĂ„ vill du att jag ska skicka varenda samplad trumma? đ± .:Fnykis
Mutz Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 HC? đ±Funkar bra med endast ett ljudspĂ„r. AlltsĂ„ vill du att jag ska skicka varenda samplad trumma? đ± .:Fnykis Nej inte varje sampling utan att tex kaggen som ett audio spĂ„r virveln som ett osv... Ja HC som tex denna lĂ„ten Reducerad
Fnykis Postat 21 december 2005 TrĂ„dstartare Postat 21 december 2005 HC? đFunkar bra med endast ett ljudspĂ„r. AlltsĂ„ vill du att jag ska skicka varenda samplad trumma? đ .:Fnykis Nej inte varje sampling utan att tex kaggen som ett audio spĂ„r virveln som ett osv... Aha nu fattar jag. Varför? đ HC, Hardcore? LĂ„ter jĂ€vligt nice! Du fĂ„r i sĂ„ fall berĂ€tta ungefĂ€r vad som ska hĂ€nda i trummorna. .:Fnykis
bassdude (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Aha nu fattar jag. Varför? har man spÄr för spÄr sÄ blir det ju lÀttare att mixa.
Eternal Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Skulle gÀrna lÄta dig trumma i mina lÄtar. TyvÀrr har jag inte fÀrdiga metalprojekt.
Fnykis Postat 22 december 2005 TrĂ„dstartare Postat 22 december 2005 (redigerat) Aha nu fattar jag. Varför? har man spĂ„r för spĂ„r sĂ„ blir det ju lĂ€ttare att mixa. Pinsamt.. đ ..som inte kommer pĂ„ det.. Skulle gĂ€rna lĂ„ta dig trumma i mina lĂ„tar. TyvĂ€rr har jag inte fĂ€rdiga metalprojekt. SĂ€g bara till nĂ€r du har nĂ„got pĂ„ gĂ„ng. Fast kanske inte just nu, eftersom jag Ă€r i schweiz.. .:Fnykis Redigerat 30 december 2005 av Fnykis
Mutz Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Ja du kan fÄ ett försök pÄ en av mina lÄtar efter julhelgerna osv.
DrHans Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Fnykis- Hur lÄter det du gjort dÄ? Har du nÄtt man kan lyssna pÄ? Vill du göra det bara pÄ kul eller hade du tÀnkt att ta betalt?
Fnykis Postat 23 december 2005 TrÄdstartare Postat 23 december 2005 Fnykis- Hur lÄter det du gjort dÄ?Har du nÄtt man kan lyssna pÄ? Vill du göra det bara pÄ kul eller hade du tÀnkt att ta betalt? Kan lÀgga upp ett litet trumsolo efter nyÄr, dÄ jag kommer hem till sverige.
Fnykis Postat 23 december 2005 TrÄdstartare Postat 23 december 2005 (redigerat) Ja du kan fÄ ett försök pÄ en av mina lÄtar efter julhelgerna osv. Efter nyÄr.. EDIT: Gör endast detta pÄ kul, ska inte ha nÄgot betalt alls! Redigerat 23 december 2005 av Fnykis
bassdude (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Aha nu fattar jag. Varför? har man spĂ„r för spĂ„r sĂ„ blir det ju lĂ€ttare att mixa. Pinsamt.. đ ..som inte kommer pĂ„ det.. det var vĂ€l inte sĂ„ farligt đ
Fnykis Postat 30 december 2005 TrĂ„dstartare Postat 30 december 2005 (redigerat) Aha nu fattar jag. Varför? har man spĂ„r för spĂ„r sĂ„ blir det ju lĂ€ttare att mixa. Pinsamt.. đ ..som inte kommer pĂ„ det.. det var vĂ€l inte sĂ„ farligt đ NĂ€.. đ Skulle ni som Ă€r intresserade, lĂ€gga till mig pĂ„ eran msn? alternate_j92@hotmail.com .:Fnykis EDIT: För nu e jag hemma.. Redigerat 30 december 2005 av Fnykis
biggie Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Vill ni ha en bassist till distans HC projektet?
Fnykis Postat 21 februari 2006 TrÄdstartare Postat 21 februari 2006 Vill ni ha en bassist till distans HC projektet? LÄter trevligt! Ge mig din msn sÄ kan vi snacka! .:Fnykis
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.