Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Önskar lite lite nya tips och erfarenheter av olika CD-presserier som ni har använt er av. När man jämför så är det ju stora prisskillnder så jag vill höra vilka ni tycker är prisvärdast!.

Har använt mig av DCM och Audiodisc innan men de senaste produktionerna så har kunden själva hållt i det så det var ett tag sen jag skicka iväg nåt direkt till press.

Såg att man som Studioläsare hade nåt specialpris hos Tocano 10:-/CD vid 500ex + moms men det var nog utan bok och inlay.

Matte

Redigerat av Audiorent
Annons
Postat

ok.... skall kolla det

Sen glömde jag nämna att jag vill även höra lite synpunkter om med/utan Mastring. Vilka som verkligen är bra på det och vilka som inte är det!.

När det är lågbudget vill ju folk att man mastrar själv men jag vill helst lämna iväg det. Sista jobbet skickade vi till Cutting room, skall bli spännande och se hur de lyckas med det projektet.

Postat

Jag gjorde min senaste pressning hos Sony DADC i Österrike. Det låter som om det är krångligt och kanske dyrt men faktum är att jag hade pallen tio arbetsdagar efter beställning. Dessutom var dom det absolut billigaste alternativet av alla som jag hade kollat upp och jag hade kollat upp många.

Deras hemsida:Här

Postat (redigerat)
Jag gjorde min senaste pressning hos Sony DADC i Österrike. Det låter som om det är krångligt och kanske dyrt men faktum är att jag hade pallen tio arbetsdagar efter beställning. Dessutom var dom det absolut billigaste alternativet av alla som jag hade kollat upp och jag hade kollat upp många.

Deras hemsida:Här

intressant!

Så du gick direkt till fabriken i Österrike? Vet ju att vissa svenska småfirmor pressar där. Skulle vara intressant och jämföra med deras och fabrikens priser.

Redigerat av Audiorent
Postat
Vet ju att vissa svenska småfimor pressar där.

😆 Så små att de inte har lärt sig att plata lent... 😆

väldigt roligt!! :rolleyes:

min tangentbordsteknik är inte den bästa.... har grava problem med att titta på skärmen och skriva samtidigt ....jag är ju en man för tusan!!! 😆

ändrat nu....nöjd eller?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.