Lilleman Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 (redigerat) Jag byter avtar... Tröttnade på den gamla... 😮 Den nya är en del av en Hammond B3 ifrån -63... 😠 Tack! Redigerat 5 augusti 2006 av Lilleman
tbruce Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Thimmie sa: Jag ser ingen ny avatar... 😮 Cacheproblem måhända?
Pico Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Lilleman sa: Jag byter avtar... Tröttnade på den gamla... Den nya är en del av en Hammond B3 ifrån -63... 😏 Tack! Eller så har Lilleman blivit en del av en Hammond B3? STEP AWAY FROM THE HAMMOND, SIR!
Lilleman Postat 27 november 2005 Trådstartare Postat 27 november 2005 Pico sa: Lilleman sa: Jag byter avtar... Tröttnade på den gamla... 😲Den nya är en del av en Hammond B3 ifrån -63... 🥰 Tack! Eller så har Lilleman blivit en del av en Hammond B3? STEP AWAY FROM THE HAMMOND, SIR! Inte än... Kanske om jag säljer segelbåten och besöker US en gång... 😠 Än så länge får det räcka med TTR-100 och M-100... och mitt gamla renoverade 143 lesley, Hammond dom oxå givetvis... 🥰
Neosus Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jag är inte avis neeej då inte alls aaaavis neeeeheeej da. 😠
Lilleman Postat 1 december 2005 Trådstartare Postat 1 december 2005 Lite dålig timing med avtar byte när alla byter till Jul-avtar... Men jag får väl trösta mej med Ton(h)julen... 😛
Lilleman Postat 5 augusti 2006 Trådstartare Postat 5 augusti 2006 (redigerat) Jag känner att hösten närmar sej och en film-period kommer närmare... 🙂 Känslan är viktig... 😉 Redigerat 5 augusti 2006 av Lilleman
Nexustwins Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 Lilleman sa: Lite dålig timing med avtar byte när alla byter till Jul-avtar... Men jag får väl trösta mej med Ton(h)julen... 🙂 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.