Jump to content
Annons

Edit.

Soxic

Recommended Posts

Annons

Tjena tjena, och välkommen till forumet! Nästa gång du postar demosar, läs reglerna: https://www.studio.se/index.php?showtopic=1292 😉

Lyssnar på Time of your life, och får vibbar av Green day(eller kanske Blink)? På rösten alltså. Du sjunger nämligen jätteduktigt! 😆 Du låter riktigt duktig, så kom gärna tillbaka till demo-avdelningen och visa mera visor! 😱

Hare bra, Daniel.

\Daniel

Edited by Danabacken

En fråga. Om jag lägger upp nya demos framöver, bör jag lägga in dom i denna tråd eller starta en ny tråd?

Ny tråd.

För övrigt är det dessvärre totalgestapoförbud på att posta covers 🙁

Edited by Pluffo

time of your life fick mig att tänka på Social distortion, kolla upp dem om du inte hört dem, tror du skulle gilla dem.

bra inspelning.

memory of K. låter mer instägd och trummorna låter inte bra,skaffa BFD eller DFH.

kören är lite låg på refrängen tycker jag.

vad jag förstår av demopostningsreglerna får man inte lägga upp covers på forumservern (pga att forumet då måste betala stim pengar) men när du länkar till din egen sida där låten ligger så är det OK. men jag kan ha fel. 🙁

Edited by sixties

visst går det att lyssna på, det låter ju mycket green day men det är/var ju din grej. 🙁

sången är inte dålig, får lite tidiga Bad religion känsla (ca -80-84) av både sång och låt. jag lyssnade lite på din hemsida och där hörs de ju att du utvecklats.