Thimmie Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 (redigerat) Hösten 2006 kan du studera på Gymnasium Rock City i Hultsfred! Välj mellan programmen: Arrangörskunskap i musikbranschen, Ljud, bild och digital media Gymnasium Rock City är ett gymnasium för dig som vill arbeta inom musikindustrin eller med digital distribution! Anmäl Ditt intresse på www.rockcity.se/gymnasium Redigerat 16 november 2005 av Majken
Majken Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 (redigerat) Bortklippt ur nyheten (var tvungen att korta den lite, ledsen Thimmie 😕): Jag har varit med att utveckal dessa program genom att göra poängplaner och skriva kursplaner. Så sök nu! 🙁 Redigerat 16 november 2005 av Majken
Thimmie Postat 17 november 2005 Trådstartare Postat 17 november 2005 Bortklippt ur nyheten (var tvungen att korta den lite, ledsen Thimmie 😉): Jag har varit med att utveckal dessa program genom att göra poängplaner och skriva kursplaner. Så sök nu! 🙂 hehe... Jaså? 🙂
allansson Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Kom in där i höstas men av någon anledning stack jag visst till Lund och läste musikvetenskap på univeritetet... 😲 Ångrar mig lite nu...
Thimmie Postat 21 november 2005 Trådstartare Postat 21 november 2005 Kom in där i höstas men av någon anledning stack jag visst till Lund och läste musikvetenskap på univeritetet... 😠 Ångrar mig lite nu... Det tror jag inte för: 1) Det är en gymnasieskola 2) I höstas (hösten 2004) så började vi jobba med det. 😱
Majken Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Äsch, du hakar visst upp dig på små detaljer Thimmie 😠 /Majken
Thimmie Postat 21 november 2005 Trådstartare Postat 21 november 2005 Äsch, du hakar visst upp dig på små detaljer Thimmie 😠 /Majken Hehe... Verkligen? 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.