Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har SX3 och måste ha kommit åt nån inställning för vågformera visas för stora i alla parterna trots att volymerna står på noll. Vågformerna får inte plats, utan kapas i upp- och nedkant. Hur får man tillbaks grundinställningen? Kanske någon har svaret direkt innan jag börjar plöja i manualen.

Annons
Postat

Är itne riktigt säker på vad exakt det är du menar men jag tror jag har ett hum om det. Jag har SX2 och där finns det en dragregel högt upp till höger i projektfönstert. o drar man i den så ändras "den visuella amplituden" i cubase. dra ner den så att den visar så lite som möjligt så ska det nog funka:)

Postat

Jag hade för mej att det skulle finnas en så regel men jag kan inte hitta den. Jag ska in och kolla i SX2an...

Postat

Nu är den hittad!! Tack för hjälpen!! Ibland är man helt blind...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.