Lemmi (oregistrerad) Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Tänkte köpa några trum-sampleskivor fast vet inte från vart, Läste om loopmasters på nyhtessidan är dom bra eller finns det några andra bra? Stilen jag söker är elektroniskt, drum'n'bass, trance och sånt.
cm0s Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 (redigerat) Drum n Bass: EZ-Rollers Drum n Bass producer pack Ny sample-cd som verkar bra. Har inte kollat in den så noga, men den är ju gjord av EZ-Rollers 😆 Jungle Warfare 1-3 Klassiker Trance: Skivorna av Vengeance Sound Ett flertal forummedlemmar här kör med dem 😉 Mest tysk cheese-club-trance men även hardstyle-ljud. XXLare No kick 1 och 2. Massa percussionloopar utan kick. Redigerat 6 november 2005 av cm0s
Lemmi (oregistrerad) Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Äre mest loops på sample skivor eller finns det enstaka filer för kick, hi-hat m.m. så man kan göra egna? För är mest det jag är intresserad av.
cm0s Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Äre mest loops på sample skivor eller finns det enstaka filer för kick, hi-hat m.m. så man kan göra egna? För är mest det jag är intresserad av. XXLarge No kicks är enbart loops medan de andra skivorna innehåller både och.
Linus Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 No Kick innehåller en samling med lösa kickar utöver looparna också!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.