Jump to content
Annons

reason rewire=suicide?

Recommended Posts

gufv (oregistrerad)
Postat

jag skulle försöka spara ner några redrum-beats till en reason-fil samtidigt som den var rewire'ad med cubase(det borde väl fungera, tänkte jag?) och jag kan inte säga mer än att det där vara slutet för min 80gb'are. datorn harvade i några sekunder med diverse ryck i ljud & bild tills den helt enkelt startade om sig själv, och när windows återigen vaknar upp så är hårddisken försvunnen.

varit med om något liknande? jag trodde att det var processon som belastades?

Annons
Postat

verkar som din HD skrivit sin sista vers... tror knappast att det har något med programmen du körde vid tillfället...en dålig dag för din disk helt enkelt.... =/ hoppas du hade backup...

gufv (oregistrerad)
Postat

hoppsan, nu hittades den igen. den behövde visst bara vila i en kvart 😎.. fick upp en ruta i uppstart "datorn har råkat ut för ett allvarligt fel som har återställts. felet har blivit loggat." eller något i den stilen. märkligt. ska nog bränna ett par dvder tror jag, den har legat på dödsbädden ganska länge nu.

Postat

puh! denna gången hade du tur =)

lycka till med backupen! =)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.