Audiorent Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 (redigerat) hittade en annons på blocket om en kyrka som skulle göra sig av med sin konsertflygel för att få plats med en orgel. En Ritmuller på 275 cm!! De ville ha bara ha 15000:- för de trodde att den skulle vara svår att bli av med.... När jag ringde var det redan flera som stod i kö. Sa att jag tog den osedd men försent. Den såg fin ut på bild och enigt den fanns inga renoveringbehov. Även om man skulle helrenovera den (ca 10-15000:-) så är ju 25-30000:- skitbilligt för en sån här flygel. Kommer dock nog att vänta att köpa flygel till våren då jag antagligen ändå inte är hemma under vintern men de har verkligen rasat i pris. Redigerat 27 oktober 2005 av Audiorent
djonas Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 (redigerat) Öh...😏 ok tack för infon!? Jag missade bussen imorse, kostade mig 250 pix i taxiresa. 😳😕 Redigerat 27 oktober 2005 av djonas
hegobald Postat 27 oktober 2005 Postat 27 oktober 2005 Mmm... Jag förmedlade en affär mellan två av mina vänner (som inte kände varandra) på en 1962 3-lagers sunburst Fender Stratocater (första med syncronized Tremolo-stall tydligen) med serienummer 87, orginal tweedcase med orginalsträngar etc.. för 1000:- samt en billig Gibsonkopia i byte!!! Gissa vad den var värd? 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.