Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

hittade en annons på blocket om en kyrka som skulle göra sig av med sin konsertflygel för att få plats med en orgel. En Ritmuller på 275 cm!! De ville ha bara ha 15000:- för de trodde att den skulle vara svår att bli av med.... När jag ringde var det redan flera som stod i kö. Sa att jag tog den osedd men försent.

Den såg fin ut på bild och enigt den fanns inga renoveringbehov. Även om man skulle helrenovera den (ca 10-15000:-) så är ju 25-30000:- skitbilligt för en sån här flygel. Kommer dock nog att vänta att köpa flygel till våren då jag antagligen ändå inte är hemma under vintern men de har verkligen rasat i pris.

Edited by Audiorent
Annons
Posted (edited)

Öh...😏 ok tack för infon!? :rolleyes:

Jag missade bussen imorse, kostade mig 250 pix i taxiresa. 😳😕

Edited by djonas
Posted

Mmm... Jag förmedlade en affär mellan två av mina vänner (som inte kände varandra) på en 1962 3-lagers sunburst Fender Stratocater (första med syncronized Tremolo-stall tydligen) med serienummer 87, orginal tweedcase med orginalsträngar etc.. för 1000:- samt en billig Gibsonkopia i byte!!!

Gissa vad den var värd? 😱