Pienny Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Det kanske inte är så troligt men jag tänkte ändå fråga om det är nån som har körstämmorna till queens låt Good old fashioned lover boy? Eller som skulle orka ta ut dem? 😳 Undrar bara, för det skulle verkligen underlätta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Finns det inte som MIDI-fil på nätet, någonstans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ChrisSnyder Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 använd gehöret finns inget som säger att midi-filen är rätt hlr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
browno Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 låten finns med körer som guitar profil. hur rätt den är vet jag inte då jag inte har låten. men det låter ganska snyggt iaf. guitar pro filer hittas på mysongbook.com. lycka till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts