Pär Ekberg Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Hej! Attans! • Keyboard/optical mouse Är det också unikt på nåt mystiskt sätt 😉? (Japp, enda datorn med inbyggt keyboard uti optiska musen!) Hmm! Du hittar säkert hur mycket konstigt du vill om du verkligen anstränger dig. Jag ville bara förklara vad multilanguage innebar eftersom det inte framgick! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majken Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 (edited) Keyboard/Optical Mouse Det skulle ju kunna vara ett tangetbord och en mus som helt garanterat fungerar både med Cubase och Reason. 😉 Förresten är det väl Ultra-X Flat tangentborden som följer med till Frost-datorerna? Mitt absoluta favorittangentbord eftersom man inte behöver trycka ned tangenterna lika långt eller luta upp handlederna vilket gör det lättare att skriva. Men nåja sen är jag kanske lite datornörd också. 😛 /Majken Edited November 4, 2005 by Majken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Hej! Frost är bäst ingen protest! Blir dom bara 40% billigare ska Hans också köpe en... eller två! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts