Jump to content
Annons

Recommended Posts

LÅTNAMN:Har inget än

* ARTIST/GRUPP:jag

* GENRE: POP DANCE

* LÅTLÄNGD: 3.32

* KOMPOSITÖR:jag

* PRODUCENT:jag

* EV. MEDVERKANDE: jag

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: mp3

* STORLEK: mindre än 5mb

* STATUS: färdig( beror på era åsikt också he he 😉 )

förutom fattas sång

* LÅTLÄNK:

Ville bara låna era öron att lyssna 😉 , jätte tacksam för åsik 🙂 TACK

Redigerat av One night in The Trance
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är snyggt, men lite ...menlöst låter väl brutalt kanske. Produktionen är snygg, harmonierna vackra. Arrangemanget är inte illa, mixningen har jag inget direkt att anmärka på. probelemet för mig är att det är lite för innehållslöst. inga oväntade vändningar, inga brutala kontraster. Kommer det sång på den här så kanske den lyfter. Men just nu känns den mest .... menlös. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt bra backingtrack....det säger jag mest för att det låter som det skall in sång på den......! Jag tänkte just säga att jag inte kan uttala mig om produktionen, men eftersom det låter riktigt bra i min ultrapissiga högtalare alá 300kr typ, så måste jag ju påpeka det......riktigt bra tryck i trummorna.....frekvensmässigt kan jag ju inte säga så mkt, men bra tryck verkar det vara.

Som sagt, riktigt skön om man bara fick ett riktigt bra sångarr. till den också.

En typisk låt som skall ha en ritkigt bra sångarr......enligt min mening.

bra gjort! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

fnoske (oregistrerad)

Helt ok tycker jag med.

Jag tycker att den skulle tjäna på att hottas upp lite i rytmen. Om det skiftade mer och blev lite hetsigare bitvis för att sen kontrastera mot lite softare tänkte jag att den skulle kunna behålla lite mer spänning.

Sköna melodier!

/Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

är böjd att hålla med Mr Keys här. n bra sång kan lyfta detta till något helt annat. Som den är nu får jag inget grepp om den. SKön ljudbild dock, bekvämt att lyssna på.

Se till att mysa ihop en snygg vox på den så e du hemma 😉

/E

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...