One night in The Trance Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 (edited) LÅTNAMN:Har inget än * ARTIST/GRUPP:jag * GENRE: POP DANCE * LÅTLÄNGD: 3.32 * KOMPOSITÖR:jag * PRODUCENT:jag * EV. MEDVERKANDE: jag * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: mindre än 5mb * STATUS: färdig( beror på era åsikt också he he 😉 ) förutom fattas sång * LÅTLÄNK: Ville bara låna era öron att lyssna 😉 , jätte tacksam för åsik 🙂 TACK Edited March 20, 2006 by One night in The Trance Link to comment Share on other sites More sharing options...
One night in The Trance Posted October 10, 2005 Author Share Posted October 10, 2005 (edited) 😉 Edited October 10, 2005 by One night in The Trance Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egghuvud Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 Det är snyggt, men lite ...menlöst låter väl brutalt kanske. Produktionen är snygg, harmonierna vackra. Arrangemanget är inte illa, mixningen har jag inget direkt att anmärka på. probelemet för mig är att det är lite för innehållslöst. inga oväntade vändningar, inga brutala kontraster. Kommer det sång på den här så kanske den lyfter. Men just nu känns den mest .... menlös. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Keys Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 Riktigt bra backingtrack....det säger jag mest för att det låter som det skall in sång på den......! Jag tänkte just säga att jag inte kan uttala mig om produktionen, men eftersom det låter riktigt bra i min ultrapissiga högtalare alá 300kr typ, så måste jag ju påpeka det......riktigt bra tryck i trummorna.....frekvensmässigt kan jag ju inte säga så mkt, men bra tryck verkar det vara. Som sagt, riktigt skön om man bara fick ett riktigt bra sångarr. till den också. En typisk låt som skall ha en ritkigt bra sångarr......enligt min mening. bra gjort! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
One night in The Trance Posted October 10, 2005 Author Share Posted October 10, 2005 tack så mycket alla 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fnoske Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 Helt ok tycker jag med. Jag tycker att den skulle tjäna på att hottas upp lite i rytmen. Om det skiftade mer och blev lite hetsigare bitvis för att sen kontrastera mot lite softare tänkte jag att den skulle kunna behålla lite mer spänning. Sköna melodier! /Fredrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eliasson Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 är böjd att hålla med Mr Keys här. n bra sång kan lyfta detta till något helt annat. Som den är nu får jag inget grepp om den. SKön ljudbild dock, bekvämt att lyssna på. Se till att mysa ihop en snygg vox på den så e du hemma 😉 /E Link to comment Share on other sites More sharing options...
One night in The Trance Posted October 10, 2005 Author Share Posted October 10, 2005 jepp, det här låten mening ska lägg i sången och ändra liten i låten, när blir klart med sång så ni får höra 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts