Jump to content
Annons

M-Audio Delta 1010LT


walle

Recommended Posts

Finns det nÄgot program som man kan spela in fler Àn tvÄ spÄr Ät gÄngen pÄ? Det verkar vara max tvÄ spÄr pÄ Live 4 programmet som medföljde mitt kort. Jag har lagt ner en jÀkla massa bespaingar pÄ detta kort sÄ jag hoppas att det gÄr med fler kanaler.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Kostnaden beror till störst del pÄ vilken version du köper, det beror ocksÄ pÄ vart du köper. Jag har faktiskt ingen koll pÄ det, kolla http://www.emusic.se, dÀr har dom det garanterat.

Ja man kan spela in pĂ„ flera kanaler med Cubase, det finns ocksĂ„ andra program som t.ex. Pro Tools, eftersom du har ett M-Audio kort sĂ„ skulle det va bra med Pro Tools eftersom det stödjer M-Audio korten, men sjĂ€lv sĂ„ har jag faktiskt aldrig testat Pro Tools, Ă€r nöjd med Cubase Ă€n sĂ„ lĂ€nge! 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kostnaden beror till störst del pÄ vilken version du köper, det beror ocksÄ pÄ vart du köper. Jag har faktiskt ingen koll pÄ det, kolla http://www.emusic.se, dÀr har dom det garanterat.

Ja man kan spela in pĂ„ flera kanaler med Cubase, det finns ocksĂ„ andra program som t.ex. Pro Tools, eftersom du har ett M-Audio kort sĂ„ skulle det va bra med Pro Tools eftersom det stödjer M-Audio korten, men sjĂ€lv sĂ„ har jag faktiskt aldrig testat Pro Tools, Ă€r nöjd med Cubase Ă€n sĂ„ lĂ€nge! 😉

Tack för hjĂ€lpen! Ska kolla upp Pro Tools och Cubase. 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kostar Cubase flera tusen?! Jag har just lagt ner en massa sparpengar pÄ kortet, och nu ska de hÀr suga ut en ocksÄ! Live lite var desutom en nerbantad version som den hÀr snubben sa. NÀr jag försökte vÀlja fler kanaler Àn tvÄ sÄ kom det upp ett fönster som berÀttade att man mÄste uppgradera programmet för en summa pengar, för att kunna anvÀnda flera kanaler samtidigt!

Förresten... Àr det nÄgon som vet om XLR mikingÄngarna pÄ mit 1010LT kort Àr fantommatade? Skulle en TSM MT-87 mik fungera till det? Skulle sitta fint med en sÄdan.

Redigerat av walle
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...