Jump to content
Annons

350mhz mac


onid

Recommended Posts

Annons
Hittade en powermac G4 med 350mhz o 440 ram.

Min fråga är om denna dator skulle palla Logic pro 7? Åtminstånde för bara för audio utan effekter. hur mycket klarar en sån här dator av?

Jag skulle nog välja en tidigare version av logic som inte drar lika mycket CPU som 7:an.

Efterom du bara ska spela in audiospår så tycker jag du kan satsa på nån beggad version 5 eller 6 istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade en powermac G4 med 350mhz o 440 ram.

Min fråga är om denna dator skulle palla Logic pro 7? Åtminstånde för bara för audio utan effekter. hur mycket klarar en sån här dator av?

Jag skulle nog välja en tidigare version av logic som inte drar lika mycket CPU som 7:an.

Efterom du bara ska spela in audiospår så tycker jag du kan satsa på nån beggad version 5 eller 6 istället.

tackar för svaren! ok. men grejen är att jag redan har 7an. Denna dator skulle jag kanske spela in 10-15 audiospår på. Är detta möjligt med logic 7?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade en powermac G4 med 350mhz o 440 ram.

Min fråga är om denna dator skulle palla Logic pro 7? Åtminstånde för bara för audio utan effekter. hur mycket klarar en sån här dator av?

Jag skulle nog välja en tidigare version av logic som inte drar lika mycket CPU som 7:an.

Efterom du bara ska spela in audiospår så tycker jag du kan satsa på nån beggad version 5 eller 6 istället.

tackar för svaren! ok. men grejen är att jag redan har 7an. Denna dator skulle jag kanske spela in 10-15 audiospår på. Är detta möjligt med logic 7?

Ingen aning eftersom jag aldrig testat Logic 7 på något annat än G5:or...

hoppas någon annan sitter inne med svaret

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...