Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Köpte detta ljudkort för bara nÄgra dagar sedan. Installationen gick bra och ljud finns bÄde ut och in men nÀr man kopplar in en gitarr direkt till nÄgon av det tvÄ kannalerna pÄ framsidan och trycker in line lÀge sÄ fÄr jag ingen signal. Den gröna signal lampan Àr helt död och inget hörs. Dock i mic lÀge fungerar det. Fungerar Àven nÀr man ÀnvÀnder nÄgon av lineingÄngarna pÄ baksidan men dÄ gÄr det istÀllet inte att justera inspelningsvolymen. Vet inte om jag gör nÄgot fel eller om det Àr trasigt? Har nÄgon eller har haft samma problem?

Annons
Postat

Snabbt svar (pÄ vÀg bort...): jag tror jag hade samma prob - löste det genom att gÄ in i M-aduio FW control panel - appen som lÀgger sig i systrayen - och justerade nÄgon instÀllning dÀr.

Postat

tjo!! har kollat Ä skruvat nu en stund men fÄr det inte att fungera. Du vet möjligen inte hur du bar dig Ät? vilka instÀllningar du gjorde???

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.