tomazopantera Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 Det är ungefär lika charmigt som om Volvo skulle börja återskapa 245:an.. Huga!! Om man nu absolut måste återskapa så varför kan inte Kavli återskapa Raketosten??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 En 245 årsmodell 2006 hade ju varit hur kungligt som helst! 😮 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VacUm Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 Skojjar ni? hur dumma är dom egentligen. Det finns absolut ingenting som är bra med KorgM1 om man räknar bort dom tillfällen man vill ha "dåligt korg M1-ljud". En sorglig synth som fick leva kvar alldeles för länge. Dessutom var min första synth en sån, och den tyckte jag var skitbra i ungefär 2 veckor. Nu står den i föräldrarnas förråd och samlar damm. nån som vill köpa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 Har du nån länk förresten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 (edited) Hej! Länk ---> Lite skumt detta här! Först erbjuder Korg i Legacy Collection: MS-20, Polysix, Wavestation(den helt överlägsna efterföljaren till M1*) + massa annat godis för 1995 kr. Fantastiskt ! Men nu, köp till M1* för 995 kr!, va? Jag kan tänka mig att betala 495:- om jag slipper M1*:an, inte ett öre mer 😳! * Korg M1 producerades i 250,000** exemplar! ** Källa: internet*** *** D.v.s. helt otillförlitligt! Edited September 9, 2005 by Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 (edited) Jag hade en jävligt skön storbandsledare som, när man lirade med andra ensemblar, inte kunde motstå att dra på nåt synthbrass på M1:an och jamma med. Det var en tung uppgift att släppa bomben för honom och meddela att det lät för jävligt. Edit: Tack för länken, Hans. Edited September 9, 2005 by Jocke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts