Hellpig Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Jag slog till och köpte äntligen ett "ordentligt" ljudkort igår. Blev lite förvånad när det bara fanns en snabbguide i förpackningen så nu undrar jag om det finns någon annan här som har ett likadant ljudkort - fick du en riktig handbok till i så fall? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Olsberg Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Nej, jag fick heller ingen, vad jag minns. Handboken finns på cd i pdf-format och kan även laddas ner från M-Audios supportsidor. Direktlänk till handbok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellpig Posted September 8, 2005 Author Share Posted September 8, 2005 Aha, kollade aldrig CD:n eftersom jag laddade ner de senaste drivrutinerna direkt. Tack för länken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Olsberg Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 [...] eftersom jag laddade ner de senaste drivrutinerna direkt. Brukar vara ett klokt val 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pXp Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Och andra sidan tycker jag att kontrollpanelen för fw410 är ganska självbeskrivande. Tror aldrig jag behövt kolla i manualen. Lite meckig installation (iaf för mig), men annars är jag nöjd med kortet. //peAk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellpig Posted September 8, 2005 Author Share Posted September 8, 2005 Och andra sidan tycker jag att kontrollpanelen för fw410 är ganska självbeskrivande. Tror aldrig jag behövt kolla i manualen. Lite meckig installation (iaf för mig), men annars är jag nöjd med kortet. Tja, jag håller nog med dig - jag fixade ju det utan handbok också... mer bara undrande om jag blivit lurad på konfekten. 😛 Men inga problem i övrigt. Vet inte om dte kan vara till hjälp för någon annan men... 1. Laddade ner senaste drivrutiner från M-Audio 2. Körde in dem 3. Stängde av datorn 4. Kopplade in 410:an 5. Startade datorn & avvaktade med ett par knapptryck medan drivrutiner installerades 6. Började spela in! Jag har haft mer problem med betydligt simplare hårdvara tidigare! Men det kanske bara var tur - vad vet jag! 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts