Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ny här 😳

Har en liten fråga och hoppas att någon kan hjälpa mej med detta!

Kör mycket musik på fester (Dj) och nu letar jag efter ett program för att kunna ställa in mitt PA, alltså inte ha en massa tunga och dyra hårdvaror! Någon som förstår det jag frågar? 😄

MvH Johan

Annons
Postat

Ska du ha ett program att dj:a musik med? Eller ett mätinstrument för att lätt justera master EQ på PA:t?

Postat
Kör mycket musik på fester (Dj) och nu letar jag efter ett program för att kunna ställa in mitt PA, alltså inte ha en massa tunga och dyra hårdvaror! Någon som förstår det jag frågar?

Menar du ett program med spektrumanalysator och EQ?

Postat

Ska köra musiken genom datorn, så då undrar jag om det finns program med delningsfilter, EQ, limiter och liknande effekter. Skulle även vara grymt om det finns inställningar för eko o olika ljudbilder. förstår mera kanske?? 😄

Postat

du vill alltså kunna mixa via datorn när du är ute och spelar?

Har för mig att PCDJ Red & Blue ska funka för det du letar efter.

Postat

Det låter som du fiskar efter ett program lämpat för livebruk, där man kan lägga effekter på ljudfiler. Kolla in programmet Live, från Ableton.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.