Mattsson Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Ny här 😳 Har en liten fråga och hoppas att någon kan hjälpa mej med detta! Kör mycket musik på fester (Dj) och nu letar jag efter ett program för att kunna ställa in mitt PA, alltså inte ha en massa tunga och dyra hårdvaror! Någon som förstår det jag frågar? 😄 MvH Johan
Antevante Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Någon som förstår det jag frågar? 😳 MvH Johan Hej! Nej..... 😄
Linus Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Ska du ha ett program att dj:a musik med? Eller ett mätinstrument för att lätt justera master EQ på PA:t?
joachime Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Kör mycket musik på fester (Dj) och nu letar jag efter ett program för att kunna ställa in mitt PA, alltså inte ha en massa tunga och dyra hårdvaror! Någon som förstår det jag frågar? Menar du ett program med spektrumanalysator och EQ?
Mattsson Postat 9 september 2005 Trådstartare Postat 9 september 2005 Ska köra musiken genom datorn, så då undrar jag om det finns program med delningsfilter, EQ, limiter och liknande effekter. Skulle även vara grymt om det finns inställningar för eko o olika ljudbilder. förstår mera kanske?? 😄
Tilly Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 du vill alltså kunna mixa via datorn när du är ute och spelar? Har för mig att PCDJ Red & Blue ska funka för det du letar efter.
PBM Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Det låter som du fiskar efter ett program lämpat för livebruk, där man kan lägga effekter på ljudfiler. Kolla in programmet Live, från Ableton.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.