Strukt Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 (edited) # LÅTNAMN: New Paths # ARTIST/GRUPP: Strukt # GENRE: Trance # LÅTLÄNGD: 3:00 # KOMPOSITÖR: Strukt # PRODUCENTER: Strukt # INSPELNINGSÅR: 2005 # FORMAT: MP3 # STORLEK: 3,8MB # STATUS: Färdig / Första test i live Har sneglat lite på Ableton Live ett tag! Ville ha ett alternativ till Reason eller möjligtvis ett utbyte. Så nu kan jag stolt säga att ni skall få lyssna på min första låt skapad i ett helt nytt program! Melodin är ganska simpel. http://www.strukt.biz/productions/Strukt.New.Paths.mp3 Kom igen med motorsågarna Edited September 8, 2005 by Strukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ierker Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 melodin funkar men trummorna är för snälla och basen inge kul alls men om det bara var för att lära sig programmet så verkar du ju ha börjat fått koll på grejjerna iaf 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strukt Posted September 8, 2005 Author Share Posted September 8, 2005 Nu har jag uppdaterat låten lite, samma länk som i första inlägget. Hoppas det inte är till för mycket besvär bara. Jag brukar vanligtvis läs (aldrig) lägga ut ofärdiga alster men denna gången var bekräftelsen på regeln 🙂 Har försökt feta upp basen lite, men det är lite småsvårt, har inte klurat ut allt riktigt än 😱 Någon fler som har lust / ork att tycka till ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts