Arete Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 (edited) * LÅTNAMN: Absurdans * ARTIST/GRUPP: Arete * GENRE: Absurd electropop * LÅTLÄNGD: 2:56 * KOMPOSITÖR: Mattias Andersson * EV. MEDVERKANDE: Min kazoo * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 3.4 mmmmmmmm-bajt * STATUS: Skissfärdig * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Sömnproblem inatt igen, så cubase fick startas upp... och den antagligen mest absurda låt jag gjort kom ut, både musikmässigt som textmässigt. Lyssna med ett öppet sinne, det är allt jag kan säga ;-) Edited August 30, 2005 by Arete
Lars-Olof Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Konstigt... Jag tycker du ska lyfta sången lite mer så man hör den braiga texten bättre. 😄
91:an Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Jag hör inte texten på grund av nån trummaskin som hängt sej/gått i baklås 😲
Arete Posted August 30, 2005 Author Posted August 30, 2005 Sådär, då är sången högre och basen mer intressant. Dubbade basen vänster-höger med lite olika filterautomation på varje. Your browser does not support the HTML5 audio tag
Recommended Posts