Mp3chrille Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 Tjena! Jag har börjat använda lite blås i en del av mina alster (för att ha extra sköj 😉 ). Jag "leker" just nu med Edirol HQ Orchestral men tycker att det låter alldeles för mycket orkester, om ni förstår vad jag menar. Nu vill jag ha förslag på andra pluggar med lite mer "popfeeling" 😳 . Finns det någon bra plugg, och som inte tar upp hela hårddiskutrymmet?! Tackar på förhand Mp3chrille Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 (edited) Tja!! Vet att det ska komma ut en snart som heter BRASS. Sax, trombon och trumpet. Ska länka den åt dig: http://www.arturia.com/en/brass/brass.php glöm inte kolla trailers. den var riktigt bra!!!! Ha det bra och lycka till Edited August 20, 2005 by The Edge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mp3chrille Posted August 20, 2005 Author Share Posted August 20, 2005 Verkar ju klart intressant och "perfa" för mig 😳 . Bara att vänta och se då... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 Verkar ju klart intressant och "perfa" för mig 🙂 . Bara att vänta och se då... japp, är också lite intresserad..om du köper den måstre jag få veta vad tycker!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts