Ganesha Petter Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 LÅTNAMN: Med 50% chans att det är ett monster ARTIST/GRUPP: The ganesha GENRE: Instrumentala sagor LÅTLÄNGD: 06:57 KOMPOSITÖR: The Ganesha INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.8 Mb STATUS: Färdigt Demo Your browser does not support the HTML5 audio tag Ännu ett experiment. The ganesha består av fyra vilsna pojkar som bestämmde sig för att spela musik ihop. Vi skuttade in i en studio och spelade in lite låtar Live. Detta är en av dem. Var in blyga för att rösta och skriva kommentarer! Glöm nu inte att titta in på The Ganesha om musiken faller er i smaken eller om ni i brist på andra sysselsättningar tycker det är roligt att skriva fula ord i demobands gästbokar.
Danabacken Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 Låter bra! Brinner inte så mycket för den här genren, men det är jättebra ändå! Liiiite störande intro bara, man satt lixom och väntade på att den skulle komma igång, men när den väl kom igång var det bättre! Lite lång också tyckte jag, tycker nog den skulle bli bättre om du\ni kortade ner den litegrann. 😆 Men det är ju bara min åsikt! Bra jobbat! 😛 \Dana
sisältää Posted August 13, 2005 Posted August 13, 2005 Snyggt. Ljudbild, produktion och spel sitter såpass att jag inte kan ge er några konstruktiva tips.
Ganesha Petter Posted August 13, 2005 Author Posted August 13, 2005 Tack tack, Dana, kul att du gilla trots att det inte var din genre. Och visst är den lång, personligen så gillar vi i bandet att dra ut på låtarna och försöka bygga upp en dynamik som håller genom hela. Ibland kan det vara lite svårt såklart. Sisältää, grymt tack
Holmqvist Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Jag gillar de här 😎 Har dragit ner era låtar från sajten och den här är bland de bättre enligt mig (bäst är "Jag vet vad du gjorde med havet"!) Har inte direkt nåt att klaga på så ja säger lite bra saker istället.. skönt med de psykedeliska grejerna, fina melodier, bridgerna till de mer högljudda delarna (5:50 e grym), överhuvudtaget proggressiva partier och att de e live... / Jacob
Recommended Posts