Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu har "musport" Äntligen öppnat! (om ni kommer ihĂ„g den vĂ€ldiskuterade trĂ„den hĂ€r för ett tag sen)

Det tog lite lÀngre tid Àn vad vi berÀknat men nu Àr sidan funktionell, sÄ gÄ in o regga ett konto direkt!

www.musport.com

Kom sen gÀrna med Äsikter och tips till oss. flera funktioner kommer att komma efterhand eftersom sidan öppnade för bara 2 dagar sen jobbar vi sÄ snabbt vi kan!

Kolla in det!

/crew musport.com

Annons
Postat

Musport? Det kanske bara Àr jag som har snuskig (kreativ) fantasi.

"Har du kollat in musport nyligen, Nysse?" Inget man sÀger pÄ bussen (allmÀnna transportmedel) direkt...

Postat

RĂ€tt kul att du gör reklam om den musikportalen hĂ€r pĂ„ studio forum. Sen nĂ€r började ICA göra reklam om Konsum?! Hehe... 😆

Postat
  Powerflop sa:

"Har du kollat in musport nyligen, Nysse?" Inget man sÀger pÄ bussen (allmÀnna transportmedel) direkt...

LĂ„ter som tur Ă€r inte sĂ„ om man sĂ€ger det me engelskt uttal 😆

Postat
  Thimmie sa:
RĂ€tt kul att du gör reklam om den musikportalen hĂ€r pĂ„ studio forum. Sen nĂ€r började ICA göra reklam om Konsum?! Hehe... 😆

Studio tÀnker inte avgöra vad som fÄr finnas och inte i Sverige. Klart alla mÄste kunna (och fÄ) nÄ ut.

I vanliga fall anser vi att om man har nÄgon tjÀnst bakom sig som man vill marknadsföra, ska man betala annonsplats för det. I detta fall Àr projektet idéellt. Men ibland Àr grÀnsdragningen svÄr. Gissar att vi snart fÄr införa en striktare policy, dÄ Studio Forum har blivit attraktivt för att nÄ ut med nyheter.

Postat
  Powerflop sa:

Haha... det var min första reaktion oxÄ i den ursprungliga trÄden.

"musport.com ... fĂ„r en att tĂ€nka pĂ„ ingĂ„ngar i datorer medelst kvinnor snarare Ă€n musiker community" 😆

Men nog Àr det hÀr spam. Guragudens 16 futtiga inlÀgg handlar alla om musport.com.

Postat

Nu vill jag inte verka allt för negativ till det hÀr men jag Àr nöjd nÀr jag fÄr hÀnga pÄ Studio forumet. HÀr kan man vÀl fÄ snacka musik minst lika mycket som pÄ nÄgon annan forum med samma inriktning som detta forum? RÀcker inte detta forum?

😆

Förresten, har ni sett mitt musikforum. Den Ă€r bra.... 😳😆😆

(OBS!! ta inte detta inlÀgg pÄ allvar)

😆

Postat (redigerat)
  Grahn sa:
Förresten, har ni sett mitt musikforum. Den Ă€r bra.... 😉  🙂  🙂

😉

Va fan sĂ€ger du pöjk?! 🙂🙁🙂😉😆

Redigerat av Thimmie
Postat

Ska se om jag kan lyckas göra ett samlat svar...

Först o frÀmst vill jag sÀga att det Àr inte pÄ nÄgot sÀtt ersÀtter alla bra forum etc för musiker. Det Àr snarare ett komplement som jag personligen saknat. (jag Àr dessutom medlem pÄ ett flertal forum)

Vi tvingar ingen att gÄ med heller. Med det brukar vara gnÀll om att det inte finns nÄgot komplett community i vissa personers smak. Det som Àr lite ironiskt Àr att det mest kreativa folk kan göra Àr att gnÀlla Ànnu mer nÀr dom vÀl har chansen att pÄverka o fÄ saker som dom vill.

Det Àr synd eftersom mÄnga har bra ideÚr som vi gÀrna vill höra. Sidan e som sagt helt byggd av oss frÄn grunden..inga templates eller nÄtt sÄnt. SÄ vi kan bygga den precis som folk vill. Inga spÀrrar utom fantasin.

Men vill ni hÀnga upp er pÄ att ni tycker namnet pÄminner om nÄtt som har med det kvinnliga könsorganet sÄ varsÄgod, :rolleyes:

vi kan inte göra nÄtt utan ert medlemskap och hjÀlp.

Det Àr ingen pengagrej involverad. Vi vill bara göra det sÄ bra som möjligt för er anvÀndare!

Tack för mig.

Mvh Johan /musport.com

Postat

Jag tycker att det Àr bra. Musport (jo, jag tÀnkte ocksÄ pÄ fisk, fy) kanske Àr mer inriktat till musik och instrumentspelande Àn musikinspelning. Jag har reggat mig i alla fall!

Förresten Johan, stÀmmaren var perfekt!

/MvH Rickard

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.