Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

LÅTNAMN: Angel

ARTIST/GRUPP: E:mortal

GENRE: Melodisk trance

LÅTLÄNGD: 6:09

KOMPOSITÖR: Fredrik Johansson

PRODUCENT: Fredrik Johansson

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: 160 kbit MP3

STORLEK: 7.04 MB

STATUS: Nästan färdig, sång fattas

LÅTLÄNK:

Blev precis klar med detta alster 😆

En liten mystisk låt med sköna körer som ligger sådär i bakgrunden.

Det jag har använt i låten är Stylus RMX för all percussion, Virus C samt Nordlead 3 för alla synthljud och sist Symphony of Voices för körerna.

Sång ska på senare också när jag känner mig helt 100% på låten.

Vad tycks?

Annons
Posted

sköna upptakter.. jag gillar när man tror att "-nu släpper dom kaggen" men nej... oj... den kom visst en takt senare.

snyggt överlag. välljudande.

själv har jag övergett den här genren, både producering och lyssning men detta är ju helt klart bra

Posted

Den här gillar jag, en intensiv låt!...en ivrighet i den samtidigt som den inte känns stressig...med andra ord kanonbra!...

Gillar oxå virvlarna som skjutsar en in i låten igen.. 🥰 .. du har en hel del intressanta ljud och variation i låten, något som man kanske ofta saknar i denna musikstil!......du gör musiken intressant..gött att lyssna på!... 😆

Posted

Gryyyymt!! 😄 Håller med Valdez om att det finns mycket variation i låten! Väldigt proffsigt utfört! Thumbs up 😆 . Har inga konstruktiva förslag just nu, tyvärr. Allt är redan på sin plats.

Posted

Tack! Känns så gött nu att ni gillar den! 😮

Återkommer senare med ny mix där Vicky lagt på sång 🤪